משפט

ההסתבכות של "מלך הגבריות הרעילה": יואשם באונס וסחר בנשים

אושיית הרשת אנדרו טייט, המכונה "מלך הגבריות הרעילה", יעמוד למשפט ברומניה ויואשם באונס, סחר בבני אדם והקמת ארגון פשע לניצול מיני של נשים
מערכת ice | 
אנדרו טייט (צילום אינסטגרם)

אושיית הרשת, לוחם הקיקבוקסינג אנדרו טייט המכונה "מלך הגבריות הרעילה" יעמוד למשפט ברומניה בגין אונס, סחר בבני אדם והקמת ארגון פשע לניצול מיני של נשים, הוא יואשם יחד עם אחיו.
 

הנאשמים היו במעצר במשך שלושה חודשים מדצמבר עד מרץ ושוחררו למעצר בית, לפי כתב האישום, החשודים הקימו ארגון פשע לפני כשנתיים למטרות סחר בבני אדם ברומניה ומדינות נוספות כמו בריטניה וארה"ב, לפי התביעה האחים גייסו את הקורבנות כשפיתו ושיקרו אותן שהם מעוניינים במטרת קשר לשם נישואין, אנדרו גם מואשם באונס של אחת מהן.
 


טייט בן ה36 בריטי/אמריקאי המתגורר ברומניה משנת 2017 בעברו לוחם קיקבוקסינג מקצועי והפך בשנים האחרונות לדמות בולטת ברשתות החברתיות, הוא הגדיר עצמו כשונא נשים ואף כונה "מלך הגבריות הרעילה".
 

טייט התפרסם כמי שמי שהשתתף בגרסה הבריטית של ה"אח הגדול" וסולק ממנה עקב סרטון שבו תועד מכה אישה עם חגורה, אחרי ההדחה הוא נודע יותר כאחד ששונא נשים וטען כי הן רכוש של הגברים ויש להן חלק בכך שאונסים אותן.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה