משפט

רמי לוי בתביעת ענק: דורש 62.3 מיליון שקל מענקית הבנייה

'רמי לוי שיווק השקמה' החברה בבעלותו של איש העסקים, יחד עם הוריזון גולד השקעות, הגישו ביום חמישי האחרון, תביעה כספית בסכום כולל של 62.3 מיליון שקל מענקית הבנייה אלקטרה בבית המשפט המחוזי בירושלים
מערכת ice |  4
רמי לוי (צילום יחצ, shutterstock)
רמי לוי בדרך לקבל פיצוי ענק מאלקטרה בנייה? 'רמי לוי שיווק השקמה', החברה בבעלותו של איש העסקים הגישה ביום חמישי האחרון, תביעה כספית בסכום כולל של 62.3 מיליון שקל מענקית הבנייה בבית המשפט המחוזי בירושלים.
אל התביעה של רמי לוי, הצטרפה גם הוריזון גולד השקעות. לעת עתה פרטי התביעה עדיין חסויים ולא נמסר עדיין פרוטוקול לתביעה, אך בקרוב ניתן יהיה ללמוד על אופי התביעה והסיבות לה.

התביעה הזו מגיעה אחרי אחרי ההסתבכות מול קופיקס, כאשר רמי לוי משלם ביוקר בגלל תביעה אחרות. בית המשפט המחוזי בתל אביב פסק נגד רשת רמי לוי שיווק השקמה כמו גם חברת יפיז אופנה, השייכת ליפית אטיאס לוי בתו של איש העסקים, לפצות את בסכום של 3 מיליון שקל את חברת הלייפסטייל, בעלת המותג BEVERLY HILLS POLO CLUB, זאת על פי כלכליסט.
על אף שהתביעה האישית נגד יפית אטיאס לוי נדחתה, פסק הדין סיים עימות ארוך בין הצדדים והביא לקץ המחלוקת אחרי כ-10 שנים. על פי טענת, התובעות הן העניקו רישיון לחברה ישראלית לעיצוב, ייצור והפצת מוצרי BHPC בארץ להלבשה תחתונה. הפצת המוצרים הייתה אסורה לטענתן בחנויות לממכר מזון והיכן שלא אישרו. לדבריהן בהסכם היה ברור כי אין לשווק את המוצרים בסניפי רשת רמי לוי ברחבי הארץ.
 
עוד צויין כי: ב-2014 התברר כי ההלבשה התחתונה הנושאת את לוגו המותג שווקה בסניפי רשת רמי לוי, שהעבירה את פעילותה לחברה אחרת ללא אישור ומשכך המוצרים הללו הפכו מוצרים מפרים ולאחר מכן סירבו רמי לוי ויפיז לשווק את המוצרים המפרים
בית המשפט המחוזי שהוסמך על ידי הצדדים בתביעה לפסוק, החליט כי על לוי ובתו לפצות את התובעות בכשלושה מיליון שקל. בהחלטתו, השופט גרשון גונטובניק ציין: "בכל הנוגע בשאלת האחריות לא אוכל לקבל את הטענה, הגורפת למידי של התובעות, כי הייתה מוטלת חובה על הנתבעות לוודא שהמוצרים שהן רוכשות אינם מפרים. נראה לי כי מדובר בהעמדת רף התנהלות מסחרי שאינו ראוי ואינו מציאותי. וזאת במיוחד ביחס לרשת המתקשרת עם ספקים רבים מאוד, כמו רשת רמי לוי". עורך הדין יוסי סיוון ואבי אורדו שמייצגים את חברת לייפסטייל הסבירו: "הפיצוי הוא מהגבוהים שנפסקו בישראל בתחום הפרת סימני המסחר בשנים האחרונות".,
רק בשבוע האחרון נודע כי בעלי מניות קופיקס טוענים במסגרת גילוי המסמכים כי המהלך להחלפת סניפי קופיקס בסניפי "רמי לוי בשכונה", עוד מ-2019 נעשתה ובוצעה ללא כל אישור אסיפת בעלי המניות וגם שמועדון לקוחות קופיקס הוכנס למועדון לקוחות רמי לוי ללא אישור. האם הוא בדרך להפרד מעוד מיליוני שקלים?
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אין פרטי תביעה והתקשורת בעניינים. לא נמאס לכם? (ל"ת)
    מ 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 3.
    כסף
    י 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הבן אדם רודף בצע. ומגעיל
    סגור
  • 2.
    מרבה נכסים מרבה דאגה.
    ללל 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא יודע מה קורה עם רמי לוי .אני דוקא ישן טוב בלילה
    סגור
  • 1.
    העושק נעשק
    בנימין 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רמי לוי מוריד לקופאית משכורת הנמוכה שלהן את החוסרים בקופה. הוא עושק אותן. לכן הוא גם יעשק.
    סגור