משפט

מחריד: גבר היכה את בת זוגתו מחוץ להופעה של איל גולן

"לבחורה שהבן זוג 'הנפלא' שלה הרים עליה יד אתמול בתוך הרכב אחרי ההופעה של איל גולן בבלומפילד, את בעצמך הבנת שמה קרה שם זה לא בסדר ועובדה שגם בחרת לצאת מהרכב וללכת ממנו", כך כתבה החיילת שהייתה עדה לאירוע האלים והציעה לבחורה המדוברת תמיכה
מערכת ice |  4
אייל גולן (צילום אלוני מור)
אמש (מוצ"ש) התקיימה הופעתו של איל גולן באצטדיון בלומפילד. היום, פורסם בעמוד נפייסבוק "סטטוסים מצייצים" פוסט של לוחמת מג"ב שסיפרה על אירוע מזעזע של אלימות כלפי אישה, אליו היא הייתה עדה מחוץ להופעה.
כך היא כתבה: "לבחורה שהבן זוג 'הנפלא' שלה הרים עליה יד אתמול בתוך הרכב אחרי ההופעה של איל גולן בבלומפילד, את בעצמך הבנת שמה קרה שם זה לא בסדר ועובדה שגם בחרת לצאת מהרכב וללכת ממנו. אני המג"בניקית שהייתה שהייתה שם על אזרחי ונשארה לידך גם כשהבחור שלך איים עלי וקילל אותי מהקטע שקלטתי את הסיטואציה והתערבתי בה, עד הרגע שהמשטרה שהזמנתי הגיעו ורצו לטפל בזה לבד.
אני לא מאשימה אותך שניסית להצדיק אותו ולהגיד לנו שהכל בסדר וזה רק משחק, גבר שמאיים עלייך ומרים יד זה ממש לא משחק. אמרת שאת יכולה להיות אימא שלי ושהכל בסדר, אז זו דאגה של בת לאימא, אני באמת לא רוצה שאת תהיי האישה שיפתחו איתה מהדורת חדשות בעוד כמה זמן.
אני ממש מקווה שהפוסט הזה יגיע אלייך ושתקראי את זה מתישהו ופשוט תדעי שאם יום אחד תרצי לצאת מהמקום שאת נמצאת – בבקשה תשלחי לי הודעה, מבטיחה לעזור לעזור לך תמיד".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כל ההכבוד לגברת ממג"ב (ל"ת)
    כל הכבוד 06/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    מה הקשר להופעה של אייל גולן
    עמוס 06/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נראה שמגבניקית מתלהבת אולי ויכוח .מגבניקית ההורים שלך לא מתווכחים דמיינתי הרמת יד חשבת אני מגבניקית מחפשת שיאמרו מבצעת את עבודתה?
    סגור
  • בהופעה של גרוניך אין דברים כאלה
    אב 06/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בהופעות של אומנים מזרחיים קיים ונפוץ מאוד. כנראה שאבישי בן חיים צודק. זו ישראל השניה והאומללה במיטבה
    סגור
  • 1.
    עורך זבל, חייב להכניס את אייל (ל"ת)
    אלי 06/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור