משפט

האחים נלחמים על צוואה לאחר שאמם הורישה הכל לתוכי שלה

שלושה אחים בבריטניה עטרו לבית המשפט העליון על מנת להשיג לטענתם את חלק מהירושה בסך 300,000 ליש"ט של אמם החורגת המנוחה לאחר שהיא חתכה אותם מהצוואה לטובת הילד הביולוגי היחיד שלה והתוכי המחמד שלה
מערכת ice |  2
תוכי או אשה? (צילום ג'והן סטואטר)
שלושה אחים בבריטניה עטרו לבית המשפט העליון על מנת להשיג לטענתם את חלק מהירושה בסך 300,000 ליש"ט של אמם החורגת המנוחה לאחר שהיא חתכה אותם מהצוואה לטובת הילד הביולוגי היחיד שלה והתוכי המחמד שלה.
כאשר בני הזוג רג'ינלד ומורין כתבו במקור את צוואותיהם ב-2017, הם ארגנו את עושרם כך שייתחלק בין בנם המשותף ברט, ואחיו החורגים איאן, שון ולוריין, שהיו מנישואיו הקודמים של רג'ינלד.

עם זאת, זמן קצר לאחר פטירתו של רג'ינלד, נראה כי מורין עדכנה את הצוואה והוציאה את ילדיה החורגים, והותירה את הירושה לבנה הביולוגי כדי שיוכל לטפל בתוכי המחמד האהוב שלה.
בשנת 2022, שלושת האחים החליטו לתבוע את אחיהם החורג ברט, העונה לשם הלורד של הייסטינגס, במטרה להחזיר את הצוואה המקורית ולקבל חלק מהירושה.
ברט, בן 48, טוען כי מורין עדכנה את צוואתה להשאיר לו את ביתה במזרח סאסקס, בעיקר כדי שיוכל "להמשיך לטפל בתוכי האמזונס הירוק שלה עם כנפיים כתום".
במקור, בית המשפט המחוזי של מרכז לונדון פסק לטובת ברט, וציין שלמרות שמורין "אולי הייתה מחויבת מוסרית" להשאיר את שלושת ילדיה החורגים בצוואה, היא לא הייתה מחויבת לעשות זאת מבחינה חוקית.
השופט גריים רוברטסון ציין כי למרות שרג'ינלד "בטח באשתו באופן מרומז" שתשאיר את ילדיה החורגים בצוואה, לא היה "הסדר חוזי, בין אם מפורש ובין משתמע, בין רג'ינלד למורין לפיו אף אחד מהם לא ישנו את צוואתם מבלי ליידע את האחר או בעקבות מותו של האחר".
אלא שכעת, שלושת האחים מערערים על פסק הדין ומעבירים את עניינם בית המשפט העליון.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עברית שפה יפה, עטרו=קישטו, עתרו=עתירה לבית משפט (ל"ת)
    רמי מש 05/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    עברית
    אזרחית ותיקה 05/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עטרו,חתכה אותם מהירושה וכו' איך כותבים מאמר עם כל כך הרבה שגיאות..מה עם לימודי ליבה
    סגור