משפט

מקדונלדס בצרות? הארוחה הזו גרמה לילדה בת 4 נזק

הורים תובעים 15 אלף דולר מרשת המזון המהיר, לאחר שבתם, אוליביה, סבלה מכוויות מדרגה שנייה באזור הירך שלה ב-2019 לאחר שמקנאגט רותח ב-75 מעלות, נפל בחיקה מקופסת Happy Meal
מערכת ice | 
מקדונלד'ס (צילום shutterstock)
הוריה של ילדה בת 4 האשימו את מקדונלד'ס ואת מפעילת הזיכיון בפלורידה בכך שגרמו לבתם לסבול מכוויות מדרגה שנייה מ-Chicken McNugget "חם באופן מסוכן", כך אמר עורך דין של המשפחה בבית המשפט.
פילאנה הולמס והומברטו קאראבלו אסטבז ישבו ביום שלישי באולם בית המשפט במחוז ברוורד בזמן שהזעקה הכואבת של הילדה הצעירה שלהם הושמעה בתחילת המשפט, כך דיווח ה-Sun Sentinel. בתם, אוליביה, סבלה מכוויות מדרגה שנייה באזור הירך שלה ב-2019 לאחר שמקנאגט רותח ב-75 מעלות, נפל בחיקה מקופסת Happy Meal, אמר עורך הדין של המשפחה לבית המשפט.

האמא הזמינה את ארוחת העוף הפופולרית מקנאגטס ובה שש יחידות בדרייב ת'רו של מקדונלד'ס בטמראק. אוליביה ישבה במושב האחורי כשהולמס הגישה את הארוחה לילדה בת ה-4, שנשרפה על ידי מקנאגט לאחר שזה נפל עליה, לפי התביעה באוגוסט 2019. הגוש הלוהט ישב שם כשתי דקות, והותיר את הילדה הצעירה "מעוותת ומצולקת" בגלל שהיה כל כך חם, נכתב בתביעה.
המשפחה דורשת פיצויים בסך 15,000 דולר ממקדונלד'ס ומהזיכיון שלה, Upchurch Foods, בגין רשלנות והכשרה לקויה. עורכי הדין של הולמס טענו בבית המשפט שהגוש היה 200 מעלות פרנהייט, ואמרו שהזכיינית הייתה צריכה לדעת שהיא מעבירה מוצר כל כך מסוכן דרך חלון הנסיעה, דיווח ה-Sun Sentinel.
הוריה של הילדה מאשימים את מקדונלד'ס ו-Upchurch Foods בכך שאין להם פרוטוקולים בטוחים יותר כדי למנוע כוויות כמו אלו שסבלה אוליביה. התביעה טענה שלאפצ'רץ' "חלה חובה שלא למכור או להפיץ מקנאגטס עוף שהיו לוהטים בצורה בלתי סבירה ומסוכנת בטמפרטורה", והייתה צריכה לראות את הנאגטס החמים שהוגשו להולמס כ"פגומים, מזיקים ואינם ראויים לטיפול אנושי".
מקדונלד'ס פרסמה הצהרה לסאן סנטינל שאמרה: "אנו מתייחסים ברצינות לכל תלונה ובוודאי לאלו הכרוכות בבטיחות המזון שלנו ובחוויות של האורחים שלנו". רשת המזון המהיר גם התעקשה שהעובדים ימלאו אחר המדיניות והנהלים במקרה זה "ולכן אנו חולקים בכבוד על טענות התובע".
פרננדס העיד שהעוף מבושל ל-160 מעלות פרנהייט, שזו גם הטמפרטורה בה הוא מוגש. הוא אמר שהטמפרטורה נועדה להבטיח שהעוף מבושל לחלוטין. אסטבז שיתף במהלך תצהיר שהוא אמר לבית המשפט שבתו עדיין מתייחסת לצלקת שנשארה: "מדי פעם, היא מסתכלת על [הצלקת] והיא מתייחסת אליה כאל גוש העוף שלה", אמרה אסטבז.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה