משפט

אהרון ברק יחגוג בחאפלה? זו המחאה היצירתית שמחכה לו

ביוזמת מטה 64 ותנועת אם תרצו ובשיתוף תקומה 2023: חאפלה מרוקאית מול ביתו של אהרן ברק, המארגנים: "הגיע הזמן לכפר על טעויות העבר ולדאוג לבית משפט שמייצג את כלל הפסיפס הישראלי ולא רק את מרצ. די לגזענות''
מערכת ice |  2
אהרון ברק (צילום יונתן זינדל פלאש90)
מטה 64 ותנועת אם תרצו בשיתוף תקומה 2023, יוזמים חגיגה מרוקאית, שתערוך לנשיא בית המשפט העליון לשעבר אהרן ברק היכרות עם "תרבות מרוקו המופלאה", כלשונם. באירוע ישתתפו אנשי רוח ותרבות, עורכי דין ובנוסף תתקיים חגיגה עם שירים, ריקודים ומטעמים המזוהים עם העדה.
האירוע יתקיים ביום חמישי הקרוב, 4.5.23 בשעה 19:00 מול ביתו של אהרן ברק ברחוב דובנוב בתל אביב. "התכנסות ב18:15 במתחם שרונה ובשעה 18:30 תתקיים צעדה מהמתחם לביתו של ברק". 

עוד נמסר מפי המארגנים: "כזכור, בשבועות האחרונים סערה המדינה לאחר עדותה של נעמי לויצקי, אשר טענה כי ברק אמר לה שלא מינה שופטים מרוקאים משום שלדבריו - אני רוצה אבל אין. בראיון שקיים לאחרונה בערוץ 12 אף טען ברק ''הם (המרוקאים) טיפלו באבא שלי באהבה''.
ממטה 64 ותנועת אם תרצו נמסר: ''אנו מזמינים את הציבור הרחב להיכרות עמוקה עם תרבות עשירה וכן לחגוג איתנו בערב שכולו אהבה, שמחה והערכה לתרבות המרוקאית הענפה אליה לצערנו אהרן ברק לא נחשף.  הגיע הזמן לכפר על טעויות העבר ולדאוג לבית משפט שמייצג את כלל הפסיפס הישראלי ולא רק את מרצ. די לגזענות''
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    משתוקקת כבר לחגוג את יום סופו של השרץ המזוהם אהרון ברק (ל"ת)
    רחל 05/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    לחגוג כל יום ויש עוד מנהיגים למרד שזכאים לחגיגות. (ל"ת)
    מיכאל 05/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור