משפט

פרשת האונס הקבוצתי בנתניה: המשטרה חושפת מידע חדש

כשבועיים לאחר המעצר, הפרקליטות הגישה היום שלושה כתבי אישום נגד החשודים באונס הקבוצתי בנתניה. כמו כן, מתברר כי החשוד המרכזי הודה במעשה ושיחזר אותו בזירת הפשע. אלו שמות הנאשמים בפרשה

מערכת ice | 
תקיפה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
לפני כשבועיים הותר לפרסום כי המשטרה עצרה שבעה חשודים באונס קבוצתי שהתרחש בנתניה. היום (חמישי) הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד שלושה מהם ושמותיהם אף הותרו לפרסום: אברהים גורבאן וחסאן גורבאן, ועומר עמאש (21) תושבי ואדי ערה וג'סר א-זרקא. זה האחרון הוא החשוד המרכזי בפרשה.
אף שכעת הוגשו שלושה כתבי אישום, טרם ידוע אם יוגשו כתבי אישום נוספים נגד ארבעת החשודים הנותרים ששמם לא הותר לפרסום. לצד כתבי האישום, הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להאריך את מעצרם של הנאשמים עד תום ההליכים, כך על פי ynet. אף שבחקירה הראשונית עמאש הכחיש את האונס, מתברר כעת כי הוא הודה ושיחזר את המעשה במקום בו הוא התרחש.
כזכור, החשוד המרכזי, עמאש, נעצר לאחר חקירה מאומצת של המשטרה שהחלה בעקבות תלונה שהתקבלה בתחנה מטעם אמה של אחת מחברותיה של הקורבן (בת 13 בלבד). החשד הקיים הוא כי השניים הכירו דרך הרשתות החברתיות, קבעו להיפגש בנתניה, שם סיפק לה החשוד לכאורה סמים ואלכוהול. לאחר שחושיה התערפלו הנערה הצעירה נאנסה על ידי החשוד ושישה מחבריו.
לדבריו של עמאש הקורבן היא זו שיצרה עימו לראשונה קשר. הם קבעו להיפגש בכיכר בנתניה - מקום בילוי פופולרי לצעירים המקומיים - ומשם המשיכו למלון בו שתו אלכוהול יחד. החשוד לא התייחס לכל אשר התרחש לכאורה לאחר מכן, לא אישר אם אכן קיים יחסים עם הנערה, אך הבהיר כי אינו אנס - כך על פי N12. כמו כן, הוסיף שאם היה מתבקש להגיע להעיד בתחנת המשטרה היה עושה זאת ללא סייג, היות שהוא אדם נורמטיבי שעובד בסופר, שמעולם לא הסתבך עם החוק.
אמו הוסיפה ותמכה בעדותו ואף ציינה כי בנה לא ידע שהנערה קטינה היות ש"היום אי אפשר לדעת, החברים שלו סיבכו אותו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה