משפט

אב רצח את חמשת ילדיו ואישתו והתאבד: המסר האחרון שלו נחשף

כשלושה חודשים לאחר שרצח את חמשת ילדיו, אישתו וחמותו, המכתב האחרון של האב מיוטה ארה"ב נחשף על ידי המשטרה ומראה על כוונתו לבצע את הרצח הנורא. לצד המכתב, המשטרה חושפת את הצילומים מהזירה הכאובת
מערכת ice | 
זירת רצח-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
בתחילת ינואר 2023, אב לחמישה מיוטה ארה"ב רצח בירי את חמשת ילדיו, אישתו וחמותו ואז התאבד. כעת, מספר חודשים לאחר האירוע הנוראי, המשטרה מתחילה לחשוף פרטים חדשים על האירוע, בהם התוכן של המכתב שהאב הותיר אחריו וצילומים מהזירה.
האירוע התרחש כאמור בחודש ינואר האחרון. הרוצח הוא מייקל הייט (42) שכבר היה תחת חקירה של הרשויות בגין התעללות בילדיו. במכתב שהותיר לאחר מעשה הרצח הנוראי כתב: "זה מגוחך ואני לא יכול להתמודד עם זה יותר. אנחנו לא נהיה מעמסה על החברה. חיפשתי עזרה אבל לא הקשבתם. אני מעדיף להישרף בגיהינום מאשר להמשיך לסבול את המניפולציות והשליטה עלי".
ממצאי החקירה העלו כי רעייתו של הייט, טאושה, רצתה להתרגש ממנו ואפילו הגישה בקשה רשמית בסוף 2022.כמו כן, המשטרה גילתה כי הייט מצא דרך להחזיק בנשק ללא רישיון ושאפילו חיפש ברשת את הצירוף "יריות בתוך בית". החקירות נגד הייט החלו כבר בשנת 2020 עם מספר תלונות על התעללות בילדיו. באותה עת הוחלט לא להגיש נגדו כתב אישום.
חקירה נוספת החלה בתחילת דצמבר 2022 לאחר שדווח כי הייט הטיח לרצפה את בנו בן ה-7. הילדים במשפחה העידו שהאב היה אלים, מאיים, וכי הוא גרם להם לפחד באופן תמידי. האם לכאורה ביקשה מהרשויות לא לראיין את הייט עד שתגיש בקשה לגירושים היות שחששה ממנו, אך גם אחרי שעשתה זאת רשויות הרווחה לא ראיינו את הייט או עצרו אותו. האם העידה לפני מותה כי הייט איים להתאבד ושיהפוך את חייה לגיהינום.
לצד תוכן המכתב, המשטרה חשפה את התמונות שצולמו על ידי מצלמות הגוף של השוטרים שמצאו את הזירה המבולגנת והמדממת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה