משפט

הצל תוקף את מרב מיכאלי: "צבועה עלובה"

פעיל הימין ביקר את התנהלות חברות הכנסת ממפלגת העבודה סביב אונס של בת 13, שמזעזע את המדינה: "מרב מיכאלי ונעמה לזימי מהעבודה לא הגיבו כי הן כנראה עסוקות מידי באובססיביות בן גביר שלהן. רוצים לדעת למה הדממה של כל העלק פמיניסטיות? אז כל העצורים תושבי ואדי ערה וג'סר א-זרקא"
מערכת ice | 
הצל
לאחר פרק זמן של חקירה תחת צו איסור פרסום, משטרת ישראל חשפה אמש (ראשון) חקירה שהתנהלה בנתניה לאחר קבלת תלונה על אירוע אונס בעיר. על פי החשד, כשישה נערים סיפקו לנערה בת 13 בלבד סמים ואלכוהול ולאחר שחושיה היטשטשו הם אנסו אותה מספר פעמים.
אושיית הרשת והפעיל הימני, הצל, פרסם באינסטגרם את תגובתו לאירוע, בה הוא בעיקר ביקר את מרב מיכאלי ואת התנועה הפמיניסטית: "אתמול פורסם סיפור מזעזע. נערה בת 13 סוממה ונאנסה על ידי 7 גברים, אחד אחר השני (בושה לקרוא להם גברים). וזאת לאחר שצדו את הקטינה באינסטגרם והמבוגר ביניהם בן 50 פלוס".
"כל יום מתגלים עוד גברים שאנסו אותה. נכון לעכשיו, אף אחת מהפמיניסטיות באדום לא טרחו לצייץ על זה מילה. מרב מיכאלי ונעמה לזימי מהעבודה לא הגיבו כי הן כנראה עסוקות מידי באובססיביות בן גביר שלהן. רוצים לדעת למה הדממה של כל העלק פמיניסטיות? אז כל העצורים תושבי ואדי ערה וג'סר א-זרקא. שמחתי לעזור! צבועות עלובות".
 
 
עם פרסום הפוסט של הצל, התברר כי מיכאלי אכן הגיבה לאירוע, וצייצה בחשבון הטוויטר שלה: "פני הרוע, האכזריות והשנאה. בזה המשטרה חייבת להתעסק. על זה צריך להיות סדר היום. לא במתנות לביבי, לא במליציות של בן גביר, אלא בטראומה הנוראה של ילדה בת 13 שחייה נחרבו עד היסוד בגלל אנסים דוחים. נמשיך להיאבק למען כל אישה, נערה וילדה, כדי שאף אחת לא תעבור חלילה את התופת הזו".
 
בעקבות כך, הצל נאלץ להוסיף את העדכון הבא לפוסט שלו: "הפוסט שלי נכתב ב-12 בלילה ותוזמן לבוקר. במזל טוב, מרב מיכאלי העלתה לפני חצי שעה פוסט שמדבר על המקרה. לא גינוי, לא צעקה לפעולה, אלא האשימה את ביבי ובן גביר".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה