משפט

עיריית אשדוד הפסידה בענק לצחי אבו: זה הסכום שפספסה

השופטת קבעה כי יש לבטל לאלתר ובאופן מלא את דרישת התשלום של עיריית אשדוד מחברות דלק פי גלילות, על סך 22 מיליון שקלים, שטענה כי מדובר בהיטלי פיתוח עבור עבודות שנעשו לפני חמישה עשורים, ונקבע כי היא אינה חוקית
מערכת ice |  2
צחי אבו (צילום יחצ, פלאש 90/ נתי שוחט)
בית המשפט המחוזי בבאר שבע דחה את ניסיונה של עיריית אשדוד לגבות היטלי פיתוח מא.י.ז.י אבו אחזקות בע"מ, בראשות צחי אבו, על תשתיות שנעשו קודם לכן בידי רשות מקרקעי ישראל.
כמו כן, פסקה השופטת יעל רז-לוי לטובת חברת א.י.ז.י אבו אחזקות בע"מ, כי יש לבטל לאלתר ובאופן מלא את דרישת התשלום של עיריית אשדוד מחברות דלק פי גלילות, על סך 22 מיליון שקלים, שטענה כי מדובר בהיטלי פיתוח עבור עבודות שנעשו לפני חמישה עשורים, ונקבע כי היא אינה חוקית.
בית המשפט העביר ביקורת על התנהלות העירייה וציין כי שינתה עמדתה מדיון לדיון. עורך הדין שמואל מישוק: ״עיריית אשדוד בחרה להתעקש ולנהל הליך יקר וחסר סיכוי תוך ניסיון להלך אימים על העותרות״. 
יש לציין כי עיריית אשדוד הגישה דרישה על סך 22 מיליון שקלים, זאת בעת שהיא יודעת מראש כי התשלום שולם לצד שלישי. אף שהוצע לעירייה הסכם פשרה על סך מיליוני שקלים שלא מגיעים לה כדין, עדיין היא סירבה בתוקף ולבסוף גם שילמה את הוצאות המשפט.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    העירייה המושחתת בישראל! (ל"ת)
    יוגב אהרון 04/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    בושה וכלימה וסחיטה
    זהבה אזרן 04/2023/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    השלך יהבך על השם יתברך ????והוא יכלכלך… והאור זוהר על אלה שברך אותם מלך ?? איש מבורך ומוגן גור אריה אתה…
    סגור