נדל"ן ותשתיות

צחי אבו מבסוט: הון עצמי של כ-800 מיליון ש״ח לארי נדל"ן

החברה בתנופת ייזום משמעותית בכל הנכסים שלה, מציגה זינוק מרשים בביצועים התפעוליים של הנכסים באשדוד ובנהריה, בנוסף לאחר תאריך הדוח השלימה רכישה הזדמנותית נוספת, זכייה במכרז של קרקע למסחר ותעסוקה של 8 דונם, עם זכויות בנייה עיקריות של 24,000 מטר למסחר ותעסוקה
מערכת ice | 
צחי אבו (צילום נוגי צור, פלאש 90/ יוסי אלוני)
ארי נדל"ן בשליטת צחי אבו מסכמת שנה ומציגה נתונים מרשימים של הרבעון האחרון לשנת 2022: נכון לשנת 2022 ה-NOI גדל בכ-35% ביחס לאשתקד והסתכם לכ-58 מיליון שקלים; צפי החברה ל-NOI לשנת 2023 הינו 70 מיליון שקלים. ה-NOI ברבעון 4 הסתכם ל18 מיליון ש״ח. ה-FFO בשנת 2022 צמח בכ-5.5% ביחס לאשתקד והסתכם לכ-19 מיליון שקלים. צפי החברה לשנת 2023 הינו 40 מיליון ש״ח.
החברה מציגה איתנות פיננסית מרשימה עם הון עצמי של כ-800 מיליון ש״ח, עם יחסי מינוף של 45%, מה שמצביע על יכולות לבצע רכישות ועסקאות נוספות בשנה הקרובה. בין היתר במהלך השנה הקבוצה השלימה את רכישת עסקת מחזיקי אשדוד, רכישת קניון my mall בקפריסין, רכישת קרקע לדיור מוגן ומרכז מסחרי בתל השומר, הכנסת שותפים מקבוצת JTLV וקבוצת ברונפמן פישר בעסקת מחזיקי אשדוד, רכישת חלק הפניקס במתחם הסטאר סנטר באשדוד, השלמת מספר הנפקות הון והנפקת אג״ח סדרה א׳ בהיקף של כ-540 מיליון ש״ח.
החברה בתנופת ייזום משמעותית בכל הנכסים שלה, מציגה זינוק מרשים בביצועים התפעוליים של הנכסים באשדוד ובנהריה, בנוסף לאחר תאריך הדוח השלימה רכישה הזדמנותית נוספת, זכייה במכרז של קרקע למסחר ותעסוקה של 8 דונם, עם זכויות בנייה עיקריות של 24,000 מטר למסחר ותעסוקה. בכוונת החברה להמשיך לאתר הזדמנויות עסקיות בשנה הקרובה ולהרחיב משמעותית את הפורטפוליו שלה. צחי אבו מסר: ״אני גאה במהלכים שעשינו בשנת 2022 שהובילו את ארי נדלן להישגים מרשימים, ונמשיך לעשות זאת גם בשנה הנוכחית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה