משפט

הלילה: חוק החמץ יאושר במליאה, אמסלם ימונה לשר במשרד המשפטים

"חוק דרעי 2" לקראת ישורת אחרונה סביב החוק הדרמטי שעוקף את החלטת בג"ץ ולפיה דרעי לא יוכל להתמנות לשר בממשלה. ועדת החוקה תאשר את הצעת החוק לקריאה שנייה ושלישית במליאת הכנסת היום בשעה 22:00
דוד זולדן | 
דודי אמסלם, גלי בהרב מיארה (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, שיר טורם)
הוועדה המיוחדת דנה כעת בהצעת חוק יסוד: הממשלה (כשירותם של שרים או סגני שרים) מצביעה על ההסתייגויות לנוסח של "חוק דרעי 2" לקריאה שנייה ושלישית. בנוסח שיעלה להצבעה, נקבע כי לפי דרישה של 40 ח"כים לפחות וטרם אישור ההודעה, ראש הממשלה יציג בפני הכנסת את נסיבות מינויו של השר דרעי, כל עוד הוא עומד בתנאי הכשירות, והשר יהיה רשאי להשיב בדיון לדרישה אודותיו.
לאחר סיום ההצבעות בוועדות, מתוכננת לעלות לדיון והצבעה במליאת הכנסת בקריאה שנייה ושלישית הצעת חוק החמץ, שייכנס לתוקף כמתוכנן לפני פסח הקרוב. החוק יאפשר למנהל בית חולים לקבוע את מדיניות הכנסת או אי הכנסת חמץ למוסד הרפואי בימי חג הפסח. על בית החולים יהיה להודיע על המדיניות בכניסה למוסד הרפואי, לתלות שלטים בעניין וגם לעדכן על המדיניות באתר האינטרנט של בית החולים או של משרד הבריאות.
לאחר אישור חוק החמץ, צפוי להיות מאושר הלילה גם מינויו של ח"כ דודי אמסלם (הליכוד) לשר במשרד המשפטים. אמסלם יחליף בנוסף את חבר סיעתו יואב קיש בתור השר לשיתוף פעולה אזורי והשר המקשר בין הממשלה והכנסת. בשבוע שעבר ונוכח הסחבת סביב מינויו לשר, הודיע אמסלם כי לא יצביע במליאה כמחאה על סירוב משרד האוצר לקדם את הצעת החוק שלו לפטור ממע"מ לתרופות לחולי סרטן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה