משפט

שני בנקי הענק שנתבעים בגלל הקשרים לג'פרי אפשטיין

שני נשים, שהותקפו ע"י אפשטיין, טוענות כי ג'יי.פי מורגן ודויטשה בנק סייעו והשתתפו בסחר במין לכאורה של אפשטיין בכך שאפשרו לו לשלם תשלומים לנשים בגין מעשים מיניים והרוויחו מפעילותו 
מערכת ice | 
ג'פרי אפשטיין (צילום ויקיפדיה)
בית המשפט בארה"ב אישר הגשת תביעה נגד בנקי הענק ג'יי.פי מורגן ודויטשה בנק בגלל הקשרים שלהם למיליארדר ג'פרי אפשטיין. השופט ג'ד רקוף מבית המשפט המחוזי במנהטן אישר לשתי נשים, שהותקפו מינית על ידי פושע המין המורשה, להגיש תביעה ייצוגית נגד הבנקים, שמכחישים את הטענות נגדם. התביעה הזאת מצטרפת לתביעה דומה של איי הבתולה האמריקאיים נגד ג'יי. פי מורגן.
שני הבנקים עבדו עם אפשטיין לאחר שהודה בשידול לזנות מקטין בפלורידה בשנת 2008. אפשטיין מת בבית מעצר פדרלי במנהטן ב-2019 בזמן שהמתין למשפט באשמת סחר במין פדרלי.
הנשים, שזוהו רק כג'יין דוס, הגישו את התביעות לבית המשפט הפדרלי בניו יורק בשנה שעברה. בתביעות נכתב כי שני הבנקים סייעו והשתתפו בסחר במין לכאורה של אפשטיין בכך שאפשרו לו לשלם תשלומים לנשים בגין מעשים מיניים וכי הבנקים הרוויחו מפעילותו של אפשטיין. 
החלטו של השופט רקוף מגיע לאחר שבג'יי.פי מורגן הגישו תביעה נגד ג'ס סטאלי, שניהל את עסקיו של אפשטיין בתוקף היותו מנהל בכיר בבנק. הוא מואשם שלא חשף את המידע המפליל על הלקוח שלו. סטאלי הפך למנכ"ל ברקליס לאחר שפרש מג'יי.פי מורגן. הוא התפטר ב-2021 לאחר שהחלה חקירה סביב קשריו עם אפשטיין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה