משפט

עליית מדרגה במחאה: נעצר חשוד באיום על חיי משפחת נתניהו

המחאה נגד הרפורמה המשפטית הופכת לאלימה? גבר כבן 70 נעצר היום (שבת) בחשד כי איים לרצוח את ראש הממשלה, רעייתו ובנו. בנוסף, נעצר אדם בשנות ה-60 לחייו בחשד שריסס נגד שר המשפטים יריב לוין
מערכת ice |  3
משפחת נתניהו (צילום קובי גדעון פלאש 90)
הסלמה במחאה נגד הרפורמה המשפטית? יממה לאחר שנחשף כיתוב נגד שר המשפטים יריב לוין, כעת גם איום לרצוח את ראש הממשלה בנימין נתניהו, רעייתו שרה ובנו יאיר, מתפרסם. חשוד כבן 70 מאזור השרון עוכב לחקירה בחשד לעבירת איומים.
בסרטון שהגיע לידיעת המשטרה היום (שבת) נשמע החשוד אומר: "שימותו כמה אנשים. אני רוצה שיישפך דם, אני מחכה שיישפך דם. הלוואי שיזרקו רימונים, רק ככה הם מבינים. צריך להרוג את ראש הממשלה, אשתו ובנו". החשוד הוסיף ואמר בסרטון "אני שונא את כל מי שחובש כיפה".

בסרטון עצמו נשמעת בחורה האומרת "חבל שלא הרגו אותה במספרה", תוך שהיא מתכוונת לאשת ראש הממשלה. בתגובה ענה החשוד ואמר "צריך להרוג אותם".
המשטרה, שעצרה את החשוד בחשד לעבירת איומים, שחררה אותו בתום החקירה למעצר בית בתנאים מגבילים.
במהלך היום עוכב תושב מודיעין בשנות ה-60 לחייו בחשד שריסס גרפיטי בגנותו של שר המשפטים יריב לוין, על חומת ביתו במודיעין וכל זה בזמן שהוא יושב שבעה על אביו שנפטר מוקדם יותר השבוע.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ימנית
    Shira 03/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה לחלקנו לא מגיע שנהיה מוגנים כמוהו וכמו המשפחה שלו כשאנחנו גם מודאגים מאיך שהשמאל במדינה מתנהג והעיקר רק דאגנו לו לקבל מלא כסף והוא העיקר לא דאג לנו להיות מוגנים מהמעשים החולי נפש של השמאל עד עכשיו
    סגור
  • 1.
    בסך הכל רצו להחזיר את המדינה לשפיות (ל"ת)
    אנרכיסט 03/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • ימנית
    שירה 03/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה בכלל אנרכיסט אתה האחרון שתחזיר את המדינה לשפיות
    סגור