משפט

המשטרה מעלה הילוך: זה הקנס שהמפגינים בנתב"ג צפויים לקבל

קנס של כ-500 שקל וכ-4 נקודות: זו ההודעה שיצאה ממשטרת ישראל לאחר שקיימה הערכת מצב לקראת "יום ההתנגדות" שיחול מחר, ובמרכזו חסימת הגישה לנתב"ג
מערכת ice |  4
קובי שבתאי (צילום מיכאל גלעדי פלאש90)
משטרת ישראל נערכת ל"יום ההתנגדות" שיחול מחר (חמישי) במהלכו יבוצעו חסימות כבישים והפגנות ברחבי ישראל. מארגני המחאה הודיעו כי בכוונתם לחסום את כבישי הגישה לנתב"ג על ידי יצירת שיירה שתייצר פקקי ענק בכניסות לשדה.
לאחר דיון הערכת מצב שקיים המפכ"ל קובי שבתאי, הוחלט כי כל נהג שיאט את התנועה באזור נתב"ג יקבל קנס של כ- 500 שקל וכ- 4 נקודות. לאחר הערכת המצב השר בן גביר מסר לתקשורת כי: "אני בעד הפגנות, בעד חופש ביטוי, אבל נתב"ג ועורקי תחבורה ראשיים צריכים להיות מחוץ לתחום. אי אפשר לשבש את הפעילות של נמל התעופה בן גוריון. אני הולך להבהיר בצורה חד משמעית שההנחיות שלי הם לאפשר כמה שיותר את חופש הביטוי, אבל, נתב"ג ומוקדי תחבורה ראשיים זה מחוץ לתחום".
מובילי המחאה אמרו בתגובה לדברי השר כי "השר מתנהל כמו טוקבקיסט ולא כמו שר" והוסיפו: "אנו קוראים לאחינו השוטרים ממשטרת ישראל לאפשר מחר התנגדות דמוקרטית ותוססת שתעזור לעצור את ההפיכה המשטרית. אם בן גביר רוצה להיות כוכב טלוויזיה, שילך לתכניות ריאליטי וישאיר לאנשים רציניים לנהל את ביטחונם של אזרחי ואזרחיות המדינה".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    קנסות לרכבים החוסמים נתיבים בהפגנות
    ביל 03/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שחוסם בכוונה תחילה נתיבים וגורם לאוכלוסיה לעמוד בפקקים צריך לשלם על זה והכסף ישלם תוספת לשוטרים יש אנשים מאוד עשירים שעומדים מאחורי ההפגנות שמשלמים לאנשים שיפגינו ויחסמו כבישים אותם אנשים שיש להם מליארדים שישלמו ואחרי שכל זה יגמר להעמיד אותם לדין על ניסיון הפיכה גם עים הם יוצאי יחידות מובחרות או יוצאי חיל האויר
    סגור
  • 2.
    בושה למשטרה ולמפכל
    מיואש 03/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 2
    בן גביר מנהל את המשטרה , לאן הגענו . עבריין בחסות ביבי נותן הוראות למשטרה ??????
    סגור
  • 1.
    ללכת למשפט אכיפה בררנית !!!!! (ל"ת)
    יוסיפון 03/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • אכיפה בררנית
    אלחנן 03/2023/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המגיב שקדם לי כותב ללכת למשפט. על איזה משפט אתה מדבר? הרי כל המערכת רקובה מהנשיאה ועד אחרון השוטרים דרך הסמרטוט של גדעון סער וחייטי הפרקליטות את כולם צריך להחליף ואתה מצפה לעזרתם?
    סגור