משפט

הקרב על הירושה: אלמנת המנוח וגרושתו בוויכוח על הצוואה

י' נפטר לפני שנה והשאיר צוואה על סך כ- 6 מיליון שקלים שמיועדת לאשתו בשנים האחרונות, אך כאשר היא הגיעה לפדות את הצוואה, היא גילתה שגרושתו של המנוח מתנגדת למימוש הצוואה על ידה
מערכת ice | 
עורכי דין (צילום freepik)
י', גבר בן 65 שנפטר לפני כשנה השאיר צוואה על סך כ- 6 מיליון שקלים שהייתה מיועדת לאשתו ב- 11 השנים האחרונות. לפי פרסום ב- N12 כאשר אלמנתו הגיעה על מנת לפדות את הצוואה התגלה לה שגרושתו של המנוח מתנגדת למימוש הצוואה על ידה.
י' היה נשוי 3 פעמים בחייו ובתגובה להתנגדות הגרושה, האלמנה טענה שבזמן שי' והגרושה היו נשואים, היא השתלטה לו על העסק, ניצלה אותו כלכלית, העבירה כספים לחשבונה האישי, מיררה את חייו, ניצלה אותו, ואיימה עליו כל זאת כשהוא שימש כמטפל העיקרי של התינוקת.
בשנתיים שקדמו למותו, י' ביקש לשנות את הצוואה הקיימת וביקש להוריש לאשתו השלישית כ- 6 מיליון שקל. גרושתו מנגד טוענת שהמנוח לא שלח לה הודעה בנוגע לכך ולכן לטענתה יש לקיים את הצוואה המקורית.
עו"ד בועז קראוס שמייצג את אלמנת המנוח מציין "שבכדי לבטל צוואה הדדית יש צורך בהודעה בכתב". קראוס הוסיף: ""עם זאת, ברור שכאשר בני זוג מנהלים הליכי גירושים קשים ומנתקים כל קשר - יש לראות בהליכים אלה סוג של 'הודעה בכתב' ויש לפרש את החוק באופן הרחב ביותר. לכן, לא תעלה על הדעת כל פרשנות אחרת."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה