משפט

כוכב האח הגדול עורר סערה גדולה: "מפגע יהודי הוא מחבל"

עומרי אלפיה, יוצא האח הגדול, עורר סערה גדולה ברשת,  זאת לאחר שהעלה סדרת סטורים בהם טען כי "גם מפגע יהודי הוא מחבל": "קשה לכם לשמוע את זה?"
מערכת ice |  1
האח הגדול (צילום פייסבוק/ האח הגדול)
יוצא "האח הגדול", עומרי אלפיה, עורר סערה גדולה ברשת, זאת לאחר שהעלה אתמול (שני) סדרת סטורים טעונים במיוחד לחשבון האינסטגרם שלו, בהם הוא טען בין היתר כי "גם מפגע יהודי הוא מחבל".
עומרי אלפיה כתב בפתח דבריו כי "שואל בשביל חבר, האם חוק עונש מוות למחבלים שהולך לעבור בקרוב תופס גם על מחבלים יהודים?״. בסטורי נוסף הסביר יוצא הריאליטי: ״קשה לכם לקרוא את הסטורי שלי, אה? אולי בגלל שאתם מגדירים מחבלים יהודים במילים אחרות? 'לוחמי פשע', 'גיבורים', 'תפארת מדינת ישראל'.
"רוצח הוא רוצח, נקודה!", זעם אלפיה והמשיך: "זה לא משנה אם עשית פיגוע במערת המכפלה, אם התפרעת ושרפת בתים ורכבים בחווארה, או אם זרקת בקת״ב על בית של משפחה בשועפט. אתה מ-ח-ב-ל ולא משנה באיזה צד אתה".
הדברים של עומרי אלפיה מגיעים רגע אחרי מהומות הענק בכפר הערבי חווארה, בו נרצחו האחים הלל ויגל יואב ז"ל, על ידי מחבל שעדיין לא נתפס. לאחר מכן, היו מהומות גדולות בחווארה כאשר יהודים הציתו בתים ומכוניות של ערבים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ברור
    מה חדש ? 02/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מי שפוגע בחפים מפשע הוא מחבל.
    סגור