משפט

כוכב האח הגדול מתפוצץ: "אני לא בוגד, אתם הבוגדים"

יהודה יצחקוב, כוכב האח הגדול, תקף את שמחה רוטמן ויריב לוין: "אני איש ימין, שרתתי בצנחנים, ואני לא הבוגד. אתם הבוגדים. אתם אלה שבגדתם בכל מה שאנחנו מאמינים בו, בכל מה שנלחמנו עבורו, בכל הערכים, בכל מגילת העצמאות. אין ימין ושמאל". צפו בתיעוד
מערכת ice |  2
האח הגדול (צילום פייסבוק/ האח הגדול)
יהודה יצחקוב, שכיכב בתוכנית הריאליטי המצליחה "האח הגדול", העלה סרטון לרשתות החברתיות תחת הכותרת "אתם הבוגדים לא אננו", ושלח מסר ליריב לווין ושמחה רוטמן, שמובילים מהפכה משפטית בישראל.
יצחקוב אמר: "הייתי רוצה לנצל את הפלטפורמה ולפנות מפה לכבוד שר המשפטים יריב לוין וליו"ר ועדת המשפט שמחה רוטמן ולספר לכם - אני יהודה יצחקוב, בן 33, אוהב את הארץ, ציוני, מוכן להילחם פה על כל פיסת אדמה, שרתתי בצנחנים, אני איש ימין, אבל לא, אני לא בוגד - אתם הבוגדים. אתם אלה שבגדתם בכל מה שאנחנו מאמינים בו, בכל מה שנלחמנו עבורו, בכל הערכים, בכל מגילת העצמאות. אתם הבוגדים, לא אנחנו".
יצחקוב המשיך: "אין לי דרך אחרת, אני קם כל יום עם תחושות קשות מאוד של מה שקורה פה. אני זוכר מה גרם לי ללכת לצבא. על איזה ערכים, על איזה עקרונות. אתם הורסים פה את הכל. אתם הבוגדים, לא אנחנו. אתם ורק אתם. אני איש ימין ואין פה שום ימין ושם שמאל".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    טוב שאמרת את הגיל שלך.
    יעקב 03/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בגיל אני כפול ממך. אין לך בושה להראות את עצמך.. זה שישים שנה. שאנו סופבליט. ממערכת משפטית מקולקלת מאוד. ואתה עכשיו מתלונן על דבר שעדיין לא קרה . פשוט אתם מורידים בשלטון החוק. שנבחר כחוק. על ידי רוב העם. תתביישו.
    סגור
  • 1.
    אם הייתה תומך ברפורמה לא היו כותבים עליך, (ל"ת)
    שוש 02/2023/28
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור