משפט

הליכוד התלונן נגד אהוד ברק ועיתונאי מוכר: "קוראים למרי אזרחי"

ראש הממשלה לשעבר, העיתונאי אורי משגב, יוסי קליין ופעילי שמאל נוספים ספגו תלונות במשטרה בעקבות מה שבליכוד טוענים: "דברי הסתה וקריאות למרי אזרחי. אין מקום להסתה בקרבנו ויש לגנות אותה ולפעול בכל תוקף כדי לעצור אותה"
מערכת ice |  2
בנימין נתניהו ואהוד ברק (צילום מארק ישראל סלם פלאש90 מאקו)
מפלגת הליכוד הגישה תלונה במשטרה היום (שישי)  ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק, העיתונאי אורי משגב, יוסי קליין ופעילי שמאל נוספים בעקבות מה שהם טוענים 'דברי הסתה וקריאות למרי אזרחי. אין מקום להסתה בקרבנו ויש לגנות אותה ולפעול בכל תוקף כדי לעצור אותה".
רק לאחרונה הוגשה תלונה נגד ראש עיריית תל אביב רון חולדאי בטענה כי אמירותיו הן הסתה "לאלימות ומרד אזרחי". התלונה של מפלגת הליכוד מצטרפת לפנייתו של השר לביטחון לאומי איתמר בן-גביר ליועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה לחקור את ראש העיר.
מוקדם יותר היום, חולדאי ששוב מועד בלשונו ומשלהב את מפגיני השמאל לשפוך דם ביום שהם שוטפים את הרחובות ומטפסים על הגשרים: "דיקטטורות חוזרות להיות דמוקרטיות רק בשפיכות דמים".
ראש העיר תל אביב תקף: "אין פה ימין או שמאל, יש פה רעים מול טובים. את הפוליטיקאים לא מעניינת התחינה של הנשיא".
ראש העיר תל אביב, רון חולדאי, אמר את הדברים החריגים שגובלים בהסתה פרועה וכוללים קריאה ישירה לפגוע בנפש במהלך ריאיון לחדשות רשת. בין השאר אמר חולדאי: "מדינות דיקטטוריות חוזרות להיות דמוקרטיות רק בשפיכות דמים". לדברי חולדאי: "זו ההיסטוריה של העולם. מדינות הפכו לדיקטטורות באמצעות התהליך הדמוקרטי, ולא חוזרות משם בחזרה אלא בשפיכות דמים".
חולדאי הדגיש כי: "לא מעניינת אותם (הפוליטיקאים) התחינה של הנשיא. אני פונה לכל האנשים הרציניים שמכירים את מדינת ישראל - צריך להבין שאין פה ימין או שמאל, יש פה רעים מול טובים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ראייה חוזרת של הליכוד
    צפוני 02/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדוע הליכוד רץ מיד להתלונן, במקום לבדוק, האם האדם מודע בעת זיקנתו להשלכות אמירותיו? ועומדת לו הזכות של והדרת פני זקן.
    סגור
  • 1.
    המסיתים עם ז' קטן שרוצים שנחשוב שיש להם גדול. (ל"ת)
    מיכאל 02/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור