משפט

תפנית: החייל שחושמל ונדקר ברמת-אביב - חשוד בתקיפת קטין

החייל שהותקף באכזריות בגינה ציבורית ברמת-אביב ג' לאחר שלטענתו הפריד בין נערים שהתקוטטו, נחקר באזהרה בחשד שלפני כן הכה ובעט באחד הנערים. ייתכן שיואשם בעצמו בתקיפת קטין
מערכת ice |  6
החייל המותקף (צילום טוויטר/סיון כהן @sivanhakolkalul)
תפנית בחקירת התקיפה החמורה של החייל בן ה-18 אוריאן בניאן בגינה ציבורית ברמת-אביב ג'. החייל שעד כה טען כי רק הפריד בקטטה בין נערים – נחקר באזהרה בחשד לתקיפת קטין בעצמו.
ככל הנראה בידי המשטרה סרטון המראה כי לפני שהותקף באכזריות על ידי חבורת נערים, בניאן התקוטט עם אחד הקטינים, הפיל אותו לרצפה ובעט בו כמה פעמים. לכן יתכן כי למרות פציעתו, יואשם גם החייל עצמו בתקיפת קטין.

המקרה החמור ארע ביום שבת האחרון, כשבניאן ניסה לטענתו להפריד בין נערים שהתקוטטו בגינה. כעבור זמן קצר הגיעו חבריהם של הנערים רכובים על אופניים חשמליים, הכו אותו, ריססו אותו בגז מדמיע, חשמלו אותו בשוקר חשמלי עד שנפל על הרצפה, ואז חתכו את הקרקפת שלו מצד לצד עם סכין יפנית. בניאן נפצע באורח בינוני ופונה לבית החולים לקבלת טיפול רפואי, שם נתפר ראשו.
אתמול הפגינו הורים לילדים הלומדים באחד מבתי הספר, שבהם לומדים חלק מהחשודים בתקיפה. כן התקיימה עצרת מחאה במרכז רמת אביב ג', בה השתתפו תושבים מהאזור ובני נוער מתנועות הנוער בקריאה נחרצת: "לא לאלימות!".
לאחר המקרה עצרה המשטרה ככל הנראה את כל חבורת התוקפים. אחד מהם, בן 14, עצור, ושישה נערים נוספים נמצאים במעצר בית. התלמידים לומדים בבתי הספר אליאנס, תיכונט וליידי דיוויס בצפון תל-אביב.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    התוקפים בדוק מהגוש הגדול, איזור של ערסים מסריחים (ל"ת)
    אלעד 02/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    נו באמת - אתם מאמינים להורים של חבורה העבריינית הזו?
    יובל 01/2023/19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הנערים העבריינים אלה שהיגעו בחלקם רעולי פנים, כולם חומשים בחוקרים חשמלים, גז מדמיה, סקינים, שרששראות אופניים על מנת ללאצוח את החיים: גם ניסו שוב ושוב וגם אמרו שבאו לרצוח אותו... עד לפני כן, החשוד המרכזי ויתכן גם עוד ילדים מהחבורה הזו, היו מערבים בקטטה אותה אוריאן עצר, ויתכן שתוך כדי שהחשוד ע. צועק שהוא הבן של העבריין הכי גדול במדינה, איים לרצוח את החייל, את משפחתו.... כל זאת לפי העדות של החייל ויש עוד עדים, יתכן שדחף אותו ובעט בח..א העבריין הזה
    סגור
  • 2.
    אלה הילדים של אנשי מרצ והשמאל שקוראים להפיכה שלטונית
    נערים שמאלנים מה קרה 01/2023/18
    הגב לתגובה זו
    6 3
    זה החינוך של השמאל מהתיכונים שהם מעוזי השמאל יוצאים נערים כאלה אכזריים!!!
    סגור
  • ממש לא - החשוד המרכזי לפי עדותו - בן של עבריין
    יואב 01/2023/19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    האזור בו מתגורר כל החבורה - מלאה בעבריינים בעלי ממון, ומצביעים לימין
    סגור
  • 1.
    חוליגנים
    א.ב. 01/2023/18
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שוקר סכין יפני זה נשק רצחני. הנערים קבלו גלידה ו נשלחו הביתה. הם פושעים שיהיו פושעים גדולים. אז צריך רפורמה כדי למגר פשע??? אין הפגנת.
    סגור
  • שיהיו גדולים יצטרפו לליכוד
    חכם חנניה 01/2023/19
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הדג מסריח מהראש הסגול
    סגור