משפט

איש עסקים מתל אביב נעצר: נחשד בסחיטה באיומים וירי

החשוד נעצר בעקבות חקירה סמויה של יאחב"ל (היחידה הארצית לחקירת פשיעה חמורה ובינלאומית). על-פי החשד, הוא עמד מאחורי אירועים של ירי לעבר בתים בתל אביב שהתרחשו בתקופה האחרונה
מערכת ice | 
מעצר-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
על פי פרסום ראשון הבוקר (רביעי) של אלי סניור ברשת 13, איש עסקים המתגורר בצפון תל אביב נעצר בחשד לסחיטה באיומים וירי בשטח בנוי. כעת במשטרה חוקרים את מעורבותם של גורמים נוספים הקשורים לאירועים.
החשוד נעצר בעקבות חקירה סמויה של יאחב"ל (היחידה הארצית לחקירת פשיעה חמורה ובינלאומית). על-פי החשד, הוא עמד מאחורי אירועים של ירי לעבר בתים בתל אביב שהתרחשו בתקופה האחרונה.

אותו איש עסקים יובא בשעות הצהריים לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בראשון לציון כשהמשטרה צפויה לבקש זמן כדי להמשיך בחקירתו ולבדוק את הקשר שלו לאירועים המדוברים
רק לאחרונה, אירוע גדול אחר שכלל איש עסקים במרכזו, נרשם כשהיחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433, עיכבה לחקירה לא פחות מארבעה חשודים, ביניהם אשתו של נבחר ציבור, בכיר בעירייה בצפון הארץ, בחשד למעורבות בביצוע עבירה של סחיטה באיומים כלפי איש עסקים, פעיל ציבור מוכר.
לאחר חקירה סמויה שהתנהלה ביאח"ה במהלך החודשים האחרונים, עברה הבוקר החקירה לשלב הגלוי. במהלך הפעילות הבוקר, עוכבו לחקירה אותם ארבעת חשודים תושבי אזור הצפון, בחשד לסחיטה באיומים של איש עסקים פעיל ציבור.
.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה