משפט

שי אביטל יימלט מהכלא? "מכיר אותה, הלכה איתי לשירותים"

סוכן הדוגמניות שעל פי המשטרת קיימת תשתית ראייתית לביצוע עבירות מין, טען בחדר החקירות: "הכל היה בהסכמה, רק התגפפנו"

מערכת ice |  1
שי אביטל (צילום פלאש 90/ קוקו)
לאחר שמעצרו של סוכן הדוגמניות לשעבר שי אביטל הוארך בבית משפט השלום בתל אביב בשלושה ימים, לאחר שהוסגר לפני כשבוע לישראל. אביטל חשוד בעבירות של מעשה מגונה בשתי נשים, מעשה מגונה תוך ניצול מצב של חוסר הכרה, ומעשה מגונה תוך שימוש בכוח או איומים. נראה שכרגע הוא עומד בפני הצרה האמיתית.
מלבד הארכת מעצרו, הצהרת תובע לקראת כתב אישום שיוגש השבוע הוגש נגד סוכן הדוגמניות שי אביטל, שהוסגר מהולנד לאחר שנחשד בעבירות מין. במשטרה סיימו במקביל את חקירת "שלב ההסגרה" ועל פיהם נמצאה תשתית ראייתית לביצוע עבירות מין בשתי המתלוננות.

כאמור, במסגרת אותה החקירה שנפתחה ביולי 2021 הוגשו נגד אביטל 26 תלונות, ונגבו עדויות מ-86 עדים נוספים. אגב, בחדר החקירות מסר אביטל את גרסתו לחוקרים. "אחת הנשים טוענת שפגעת בה בשירותים במועדון שבו ביליתם", טען בפניו החוקר. "אני מכיר אותה", השיב לו אביטל, "הייתה בינינו התנהלות שבה הבנתי שהיא רוצה אותי והיא הלכה איתי לשירותים". החוקר שלל את דבריו וטען כי לא היו בהסכמה, אך אביטל השיב: "הכל היה בהסכמה, רק התגפפנו"
 

מאז הוסגר לישראל, קיימה המשטרה עימותים בין אביטל לשתי המתלוננות. אביטל הכחיש את כל החשדות, וטען כי המעשים בוצעו בהסכמה מלאה. אחת המתלוננות טענה כי אביטל סימם אותה ואז ביצע בה מעשה מגונה במהלך רכיבה על סוס.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רכבה איתו על סוס ועוד מתלוננת חצופה
    צחי 01/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תשמרי על צניעות מופקרת אחת
    סגור