משפט

שי אביטל בדרך לאח הגדול? זו ההפתעה שחיכתה לו במעצר

סוכן הדוגמניות שעצור באבו כביר, קיבל שותף מסקרן לתא, עומר שפרינגר, המלהק של תכניות הריאליטי שנחשד שאילץ נשים לשלוח לו תמונות עירום כדי שיסדר להן עבודה כמודליסטיות אצל ציירת, תמורת 3,000 שקלים או שיסייע להן להיכנס לעולם הריאליטי
מערכת ice | 
כוכב האח הגדול לשעבר הורשע בשוד בנק דואר (צילום פייסבוק/ האח הגדול, pexels)
אחרי שהוסגר לישראל מהולנד, סוכן הדוגמניות שי אביטל מבלה את זמנו כעצור באבו כביר בחשד לביצוע מעשים מגונים בשתי צעירות, אבל יש תפנית מעניינת בעלילה. אביטל קיבל שכן חדש לתא והוא מלהק תוכניות הריאליטי עומר שפרינגר, שנחשד שאילץ נשים לשלוח לו תמונות עירום כדי שיסדר להן עבודה כמודליסטיות אצל ציירת, תמורת 3,000 שקלים או שיסייע להם להכנס לעולם הריאליטי.
מאז נחת אביטל בישראל הוא נמצא תחת השגחה צמודה בבית המעצר התא שלו ממוקם במרתף בית המעצר, מבודד, מאובטח ומאובזר בשלל מצלמות אבטחה, כששני סוהרים במשמרת מפקחים על הנעשה במקום 24 שעות ביממה. "בטלוויזיה, באולם בית המשפט, ראו שהוא מחויך. אבל אחרי שנכנס לתא שלו באבו כביר היה לו פרצוף תשעה באב".

לאחר שנפתחה לכאורה חקירה נגד מלהק ריאליטי, מהמובילים בתחום בישראל, בטענה שביקש תמונות עירום ממועמדות לתכניות המובילות בעולם הריאליטי, נשים לא מוכרות, כדי לדאוג לקידומן לכאורה, הבוקר (שלישי) המשטרה עצרה אותו לחקירה.
על פי הדיווח הראשוני, המלהק עבד בין היתר בהפקות של הישרדות ובאח הגדול, שתיהן תכניות הדגל של רשת 13, ונטען שהוא ביקש ואף קיבל מהנשים תמונות עירום שלהן ובהמשך הפיץ אותן ברחבי האינטרנט.
 
לאחר שאותן בנות גילו כי תמונותיהן הופצו ברשת, הן התאגדו ושכרו עורכת דין שתייצג אותן. עד כה נמסרו 4 תלונות בפרשה והחשוד זומן והגיע לחקירה ולעימות, אך שוחרר בתנאים מגבילים וצו מעצר הוצא נגדו עקב ההאשמות שנבדקו גם חשד לעבירות מרמה והתחזות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה