משפט

נטע אלחמיסטר מתפוצצת על הסוכן: "אין קשר אליו יותר"

לאחר שנודע כי שי אביטל יגיע לישראל ב-3/1/23 כשיוסגר על ידי הולנד, המיוצגת הבולטת ביותר שלו סגרה חשבון: "ני לגמרי לא שם. עברו עליי חודשים לא פשוטים, גם עליי זה נפל משום מקום והייתי צריכה רגע להבין מה קורה איתי, אבל אני מסתכלת קדימה. זה מאחוריי"
מערכת ice |  1
נטע אלחמיסטר (צילום יח"צ)

לאחר שנודע אמש (ראשון) כי סוכן הדוגמניות שברח לחו"ל לאור שורה של תלונות קשות נגדו על הטרדות מיניות, שי אביטל בדרך לארץ וכבר יש תאריך יעד ואפילו המיוצגת אולי הבולטת ביותר שלו, נטע אלחמיסטר, סוגרת חשבון.

אלחמיסטר התראיינה לניב רסקין ב'חדשות הבוקר' בקשת 12 והתייחסה לפרשת שי אביטל כולה: "היום זה כמו כולם, אני ניזונה על הנושא רק מהתקשורת. הצדק ייעשה והאמת תצא לאור ונותנת את כל האחריות למשטרה ולמי שצריך שיטפל בנושא הזה".
 



עוד המשיכה: "מבחינתי, זה כבר עבר. אני לגמרי לא שם. עברו עליי חודשים לא פשוטים, גם עליי זה נפל משום מקום והייתי צריכה רגע להבין מה קורה איתי, אבל אני מסתכלת קדימה. זה מאחוריי. זה באמת לא קשור אליי ואני מאחלת מכל הלב שהאמת תצא לאור".

כמו כן, היא נשאלה האם היא תרצה להיפגש איתו ולהתעמת איתו באיזשהו שלב, ועל כך השיבה בצורה נחרצת: ״לא. ההודעה שהוצאתי החוצה כמה ימים אחרי שזה קרה כולם נחשפו אליה, ואני עדיין שלמה עם מה שכתבתי. מבחינתי, אין לי קשר יותר לשי״
למי ששכח, בהודעת המשטרה החדשה נכתב: "בהמשך לחקירה המתנהלת ביחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז ת"א, שעניינה חשדות לעבירות מין, יוסגר בתחילת החודש הבא מהולנד חשוד בן 45 הדרוש לחקירה בישראל. החשוד יועבר מרשויות האכיפה באמסטרדם, בתיאום המחלקה לתיאום מבצעי בחטיבת המודיעין באח"מ ולאחר אישור המחלקה הבינלאומית בפרקליטות המדינה, לידיהם של נציגת משטרת ישראל בהולנד ובלשי הימ"ר. במידה וכלל מהלכי ההסגרה יושלמו עד אז,  מסתמן כי החשוד יגיע לישראל ב-3/1/23".
אביטל שחשוד בניצול מיני של מיוצגות שלו ומעל לשנה הסתתר בחו"ל לאחר חשיפת הפרשה, נתפס בהולנד וכעת החליט בית המשפט בהולנד על הסגרתו לישראל להמשך הליכים משפטיים, הוא החליט שלא לערער על הסגרתו ואף טען כי הוא רוצה להשמיע את גרסתו.
 



כזכור, לפני כשנה וחצי, עמד אביטל, אחד מסוכני הדוגמניות המוכרים ביותר בתעשייה בישראל במרכזם של שני תחקירים בשני הערוצים המסחריים. גיא לרר ואמיר שואן בתכנית הצינור פירסמו לראשונה אודות מספר תלונות שהגיעו למערכת ובהן תיאורים של מקרי הטרדה וסחיטה מינית שנהג לעשות אביטל במיוצגותיו.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    היא בלתי נסבלת
    בר זומר 12/2022/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    השפתיים החדשות שעשתה לא מוצלחות
    סגור