משפט

הוצא להורג הגבר שאנס ורצח נערה בת 16

גבר בן 58 ממדינת מיסיסיפי הוצא להורג אמש כחלק מגזר דין מוות שחל עליו בעקבות הרצח והאונס של נערה בת 16 שביצע בשנת 2000
מערכת ice |  1
הסדרה 'החיים באגף הנידונים למוות' של BBC (צילום צילום מסך)
גבר בשנות ה-50 לחייו בשם טומס אדווין לודן ג'וניור הוצא להורג אמש (רביעי) בארה"ב כחלק מגזר דין מוות שקיבל במדינת מיסיסיפי. לודן בילה בכלא מעל ל-10 לאחר שהודה בכך שאנס ורצח נערה בת 16 בשם ליסה מארי גריי בשנת 2000. 
על פי כתב התביעה, לודן עצר לעזור לכאורה לגריי הצעירה שנתקעה בכביש עם פנצ'ר בגלגל. ההערכות הן כי לודן ניסה להרגיע אותה ואמר שהוא רק רוצה לעזור לה ושהוא חייל בחיל הנחתים וזה פשוט סוג הדברים שהם עושים. המצב הסתבך לאחר שגריי לכאורה אמרה שלא הייתה רוצה להיות חיילת. 
לודן מואשם בכך שאנס את גריי הצעירה במשך ארבע שעות עד לשעות הבוקר ולאחר מכן הוא חנק אותה למוות. לודן אותר כיממה לאחר מכן כשעל גופו חרוטות המילים "אני מצטער". הכיתוב כנראה נחרט על גופו על ידו בצעד של פגיעה עצמית. 
לודן הביע מספר פעמים חרטה על דבריו ובעת ההוצאה להורג טען כי ניסה במהלך השנים הללו לעשות מעשה טוב בכל יום על מנת לכפר על מותה של הנערה. עם זאת הסביר שהוא יודע שאין דבר שיוכל לכפר על לקיחת חייה והוסיף שהוא מצטער ושהוא מקווה שמותו יביא למשפחתה סגירת מעגל. מילותיו האחרונות היו "אני אוהב אותך" ביפנית.
לודן הוצע להורג באמצעות זריקה המכילה חומרים קטלניים. בביצוע גזר הדין צפתה משפחתה של הנערה המנוחה ובינה גם אמה, אשר סיפרה שסלחה ללודן ממזמן אך היא מרוצה מגזר הדין ושהיא תומכת בגזר דין מוות אשר מביא צדק.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    די לעונש המוות!! (לת) (ל"ת)
    עמית מנס ציונה 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור