משפט

למה אילון מאסק מאיים בצעדים משפטיים נגד הנער הזה?

בעקבות מקרה חריג, אילון מאסק הודיע אמש על כך שינקוט בהליכים משפטיים נגד נער צעיר, שלכאורה עקב בזמן אמת אחר בנו הקטן ואחרי המטוס הפרטי שלו, ובכך סיכן את חיי משפחתו של מאסק
מערכת ice | 
אילון מאסק וטוויטר (צילום flickr, pexels)
בפעם הראשונה במה שנראה כמו הרבה זמן, אילון מאסק נמצא בצד התובע ולא בצד הנתבע. אבל, בצד השני של הצעדים המשפטיים של מאסק נמצא מושא מפתיע והוא נער צעיר שמאסק מאשים בכך שעקב אחר המטוס הפרטי שלו בטוויטר ובכך הפר תנאי בטיחות בסיסיים. 
מאסק הודיע אמש בטוויטר שהוא יחל בהליכים משפטיים נגד צעיר בשם  ג'ק סוויני לאחר מקרה קיצוני שהתרחש ביום שלישי. באותו היום מאסק טוען שעקבו אחר הרכב הפרטי שלו מתוך אמונה שמאסק נמצא בו. מי שבפועל היה ברכב הוא בנו הקטן בן השנתיים. על פי מאסק מי שעקב אחריו הצליח לעצור את הרכב ולעלות על גגו. עם זאת לא ידוע כיצד האירוע נגמר ומה גורם למאסק להאמין שהנער עומד מאחורי זאת.
לאחר שפרסם את הפרטים הללו מאסק העלה פוסט נוסף עם סרטון של אדם כשעליו מסכה. מאסק ביקש לדעת אם מישהו יודע לזהות במי מדובר היות והאדם הזה הוא המטרידן שעקב אחר בנו לכאורה. עם זאת, מתברר שמאסק לא הגיש תלונה רשמית במשטרה היות ומשטרת לוס אנג'לס לא מודעת למקרה ולא קיבלה דיווח על כך.
לאחר שחשדו של מאסק עלה הוא השבית את משתמש הטוויטר של הנער. לאחר מכן החשבון הוחזר לזמן קצר ובו הנער ביקש ממאסק להבהיר את החוקים בנושא אך החשבון הושבת בשנית. מאסק הודיע מצדו שמעקב בלייב אחר מיקום של אדם כלשהו ברשת החברתית מהווה הפרה של חוקים והדבר עלול לסכן חיי אדם.
אם כן, כעת ניתן לפרסם מיקומים בדילאי אלא אם אדם מפרסם את המיקום האישי שלו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה