משפט

סייעה לבת 10 לבצע הפלה לאחר אונס - ונרדפת על ידי המדינה

כצפוי, ביטול פסיקת וייד נגד רו כבר החלה להכות גלים באזרחי ובעיקר באזרחיות ארה"ב. אבל, אף אחד לא ציפה למידת החומרה של המצב כשזה מגיע לנערות צעירות ואפילו ילדות. כעת, רופאה שסייעה לילדה בת 10 לבצע הפלה נרדפת על ידי המדינה שלה
מערכת ice | 
התעללות בקטינים- אילוסטרציה (צילום vecteezy)
זה רק היה עניין של זמן עד שביטול פסיקת וייד נגד רו תתחיל לאותת רעות עבור האוכלוסייה הנשית ברחבי ארה"ב אך מה שהכעיס במיוחד את אזרחי ארה"ב לאחרונה זו העובדה שביטול הפסיקה פוגע גם בילדות. ביולי האחרון פורסם שילדה בת 10 מאוהיו נאנסה ונכנסה להיריון. היות וזה התרחש לאחר ביטול הפסיקה הילדה סורבה להפלה.
למרות הסירוב, גניקולוגית בשם ד"ר קייטלין ברנרד ממדינת אינדיאנה ביצעה את ההליך בכל זאת בילדה הצעירה, באמצעות כדורים. כעת, הרופאה נמצאת תחת מתקפה עצומה מצדם של פוליטיקאים ופעילים ימניים. מבין המתנגדים הגדולים ביותר לרופאה הוא תובע הכללי של מדינת אינדיאנה, טוד רוקיטה. 
לאור הרדיפה שברנרד חווה מצדו של התובע הכללי היא הגישה נגדו תביעה. בריאיון לגוף תקשורת אמריקאי הרופאה חשפה שהיא חוששת לביטחונה ושמטרת התובע הכללי היא להפחיד את כלל הרופאים ברחבי ארה"ב. התובע הכללי מצדו טוען שזו לא הפעם הראשונה שהרופאה עוברת על החוק.
לאחר שפורסם המקרה הקשה של הילדה רבים הטילו ספק באמינותו, עד לרגע שבו החשוד, בן 27, הואשם והורשע במעשה האונס שביצע בקטינה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה