משפט

זה העונש שקיבל גבר שחישמל את אשתו

עסקת טיעון מקלה לגבר שניסה לחשמל את אשתו מספר פעמים ולא הפסיק, עד אשר הצליחה לברוח ולסגור עצמה בחדר השירותים. רק 20 חודשי מאסר ו-15 אלף שקל נקבעו כפיצוי
מערכת ice |  1
פסיקת בית משפט (צילום Istock)
20 חודשי מאסר ו-15 אלף שקל קנס לגבר אשר חישמל את אשתו מספר פעמים, על פי הודאתו. במסגרת טיעון הגבר הודה בתקיפה הגורמת חבלה של ממש, אך טען כי הוא התכוון "לתת למתלוננת מכת חשמל קטנה" לצורך הקנטה. הסיבה? היא לקחה כספים מהחשבון המשותף.
על פי כתב האישום, הגבר ניצל את הירדמותה של אשתו, הלך לרכבו והביא כבלי התנעה אותם חיבר לחשמל בביתו והצמיד את מצבטי הכבל החשמלי לראשה של האישה. כתוצאה מהזרם שהאישה קיבלה היא נחבטה בראשה דבר אשר גרם לה להתעורר בבהלה.
היא זעקה לעזרה תוך כדי התגוננות מהגבר שלא הפסיק במעשיו. הוא הצליח לחשמל אותה עוד מספר פעמים בראש, בצוואר ובידיים. כתוצאה מזעקותיה, התעוררה בתם של השניים, אשר ניסתה לעזור לאימה המותקפת, אך האב התעלם ממנה. לאחר כמה רגעי אימה הצליחה האישה לנתק את הכבלים מהחשמל, לברוח לשירותים, כאשר בעלה בעקבותיה, תוך כדי זעקות כי מנסים לרצוח אותה.
נציגת יחידת התביעות של המשטרה, עו"ד דינה דוד, הגדירה את מעשיו של הבעל בשלה הטיעונים לעונש כ"מופע אימים מתוכנן ומתמשך" וטענה כי הוא לא הפסיק במעשיו למרות הפצרות מצד האישה ובתם המשותפת. לטענת המתלוננת, הבעל ניסה לרצוח אותה מכיוון שהיא מעוניינת להיפרד ממנו ותמיד הוא התנהג בצורה אלימה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אין גבול לאכזריות
    רלי 12/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתי תהיה ענישה ראוייה?
    סגור