משפט

זה הפסיכותרפיסט החשוד באונס ותקיפה מינית של מטופלות

הותר לפרסום: יריב כהן, פסיכותרפיסט בן 52 מאור יהודה, הוא החשוד בעבירות מין במטופלות שלו. עד כה הוגשו נגדו 4 תלונות, אך הוא מכחיש את הטענות. בפרסומיו מציין המטפל כי הטיפול כולל מגע
מערכת ice |  1
הפסיכותרפיסט יריב כהן (צילום מתוך פייסבוק)
הותר לפרסום שמו של הפסיכותרפיסט החשוד באונס ותקיפה מינית של מטופלות: יריב כהן, בן 52 מאבן יהודה. עד כה הוגשו נגדו 4 תלונות. הוא נעצר בשבוע שעבר ומעצרו הוארך בבית משפט השלום בפתח תקווה בארבעה ימים. 
כהן נעצר בעקבות תלונה של אחת המטופלות שלו שסיפרה לחוקרי המשטרה כי הוא ניצל את מצוקתה הנפשית ואנס אותה. לדבריה אמר לה שזה "חלק מהטיפול". אחרי הפרסום על מעצרו של הפסיכותרפיסט, הגיעו למשטרה שתי נשים נוספות והתלוננו כי כהן ביצע בהן מעשים מגונים במהלך הטיפול. אתמול הגיעה למשטרה מתלוננת רביעית.

יצוין, כי החשוד מכחיש את כל הטענות. יש לו שתי קליניקות באבן יהודה ובתל-אביב, ובפרסומים שלו הוא מציין כי הטיפול כולל "שיחה, מדיטציה ומגע".
בפרסומים שלו כותב כהן: "הטיפול נוגע בגוף, בנפש ובחיבור ביניהם. באמצעות תנועה, מגע ונשימה אפשר להגיע לרבדים העמוקים של הנפש. החיבור בין מגוון הרבדים של הגוף והנפש פותח אפשרויות חדשות ומקרב אותנו למהותנו הייחודית. בטיפול מדברים על מה שלא דובר, נוגעים ברגשות ובכעסים ונכנסים פנימה עמוק לתוך עצמנו".
סנגוריו של החשוד, עורכי הדין עמי טלמור ויערה רשף, ביקשו למנוע את פרסום שמו בטענה כי הנזק שייגרם לו יהיה חמור, והוא במצב נפשי קשה. כן טענו כי הפרסום יפגע במשפחתו. השופט אריאל סלטו קיבל בתחילה את הבקשה לעיכוב פרסום השם, אך היום הוא הותר לפרסום.
עו"ד טלמור אמר: "מרשי מכחיש בתוקף את החשדות נגדו, מדובר במתקפה מתוזמנת ומתוזמרת כנגדו, ובקרוב האמת תצא לאור".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אולי תחליטו אם זה אור יהודה או אבן יהוה (ל"ת)
    אי שם 11/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור