ויראלי

ג'וני דפ מערער על פסק דין "שגוי" בסך 2 מיליון דולר

לאחר הניצחון הענק בתביעה נגד אמבר הרד, מתברר כי ג'וני דפ עדיין לא לגמרי מרוצה. כעת הוא מגיש ערעור על הסעיף היחיד בפסק הדין, שדורש ממנו לשלם להרד שני מיליון דולר
מערכת ice |  1
ג'וני דפ (צילום יוטיוב/ Entertainment Tonight)
לפני מספר חודשים השחקן ג'וני דפ ניצח במשפט נגד האקסית אמבר הרד, לאחר שזו האשימה במגוון מעשים אלימים ותקיפה מינית. במסגרת פסק הדין הרד הורתה לשלם לדפ כ-10 מיליון דולר בפיצויים, אלא מסתבר כי גם הוא נדרש לשלם לה כשני מיליון לאחר שחבר המושבעים כן מצא אותו "אשם" בסעיף אחד במסגרת ההאשמות.
כעת, חודשים ספורים לאחר מכן דפ מגיש באופן רשמי ערעור לבית המשפט על אותו הסעיף שאמר כי עורך דינו של דפ, אדם וולדמן, השחיר את שמה של הרד בראיון לעיתון כלשהו לאחר שטען כי הטענות של נגד דפ הן שקריות.
במסגרת הערעור שהגיש דפ, בהיקף של 44 עמודים, הוא טען כי עורך דינו הוא אדם עצמאי וכי לא ייתכן שהוא ישלם סכום כה גדול על דבריו שלא במסגרת המשפט וזאת בעיקר לאחר שחבר המושבעים הכריע לטובת דפ באופן כה ניכר.
כזכור, גם הרד הגישה ערעור על החלטת חבר המושבעים כולה אך זו כבר נדחתה לפי הדיווחים, לצד בקשתה לקיים משפט חוזר כי חבר המושבעים נטה נגדה לאור חשיפתו לתקשורת. 
למרות שהמאבק המשפטי ממשיך מאחורי הקלעים, דפ כבר חוזר אט אט לאור הזרקורים ועל פי הדיווחים יופיע בשבוע הבא בתצוגת האופנה של ליין ההלבשה התחתונה של ריהאנה וזאת לצד דיווחים רבים על חידוש היחסים עם דיסני והחזרה לנעליו של ג'ק ספארו בסרט חדש של 'שודדי הקאריביים'.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ג'וני דפ המשוגע
    דניאל 11/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה הוא רוצה ממנה,מסכנה העיקר הוא אמר שהוא רק רוצה לספר את הסיפור ולהמשיך הלאה לא מספיק היא איבדה את הדירה שלה הוא ממשיך להתעלל בה כלכלית. הלוואי שיקבל את עונשו.
    סגור