משפט

אסון בסופרמרקט: המנהל פתח בירי והרג 4 עובדים

מנהל בסניף וולמארט בווירג'יניה ארצות הברית, פתח באש על עובדים אחרים בתוך החנות בצ'ספיק. דיווחים מוקדמים מצביעים על כך שלפחות 10 בני אדם נורו ו-4 נהרגו
מערכת ice | 
סופרמרקט (צילום freepik)
במשטרת וירג'יניה מאשרים הבוקר (רביעי) כי יש מספר הרוגים לאחר ירי בוולמארט בוויריג'ינה. לאחר בדיקה הסתבר כי מנהל סניף וולמארט פתח באש על עובדים אחרים בתוך החנות בעיר צ'ספיק. דיווחים מוקדמים מצביעים על כך שלפחות 10 בני אדם נורו ו-4 נהרגו.
משטרת צ'ספיק אישרה את התקרית ל"דיילי ביסט" בחנות וולמארט, ליד שדרות באטלפילד, אך לא תיכנס לפרטים נוספים. לדברי ליאו קוסינסקי עם משטרת צ'ספיק, הקריאה לרשויות הגיעה בשעה 22:12 (שעון ארצות הברית).

קוסינסקי אמר ל-WAVY שהיו מספר הרוגים ופציעות ואמר שהמשטרה עוברת בבניין. "המשטרה מאמינה שהיורה מת, אבל אנשים צריכים להתרחק", אמר קוסינסקי, לפי WAVY. כרגע לא ברור מספר הקורבנות או הפצועים.
הסנאטורית של מדינת וירג'יניה לואיז לוקאס, המייצגת את החלק הזה של צ'ספיק, שיתפה הצהרה ביום שלישי בלילה, ואמרה "שבור לי הלב לחלוטין שהירי ההמוני האחרון של אמריקה התרחש בוולמארט במחוז שלי בצ'ספיק, וירג'יניה הלילה. אני לא אנוח עד שנמצא את הפתרונות לסיים את מגיפת האלימות הזו במדינה שלנו שגבתה חיים רבים כל כך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה