משפט

בן זיני בתגובה ראשונה ליממה המטלטלת: "חף מפשע"

לאחר שפורסם כי יקותיאל זיני, אביו של הזמר וכוכב הרשת בחשד להברחות של קוקאין לישראל, הגיעה התגובה המיוחלת שלו: "עד שיוכח אחרת, שיהיה יום קסום ומלא עשייה לכולם"
מערכת ice | 
בן זיני one project (צילום דורון ברסקי)
יממה מטלטלת במיוחד עברה אתמול (רביעי) על כוכב הרשת והזמר המפורסם בן זיני, כאשר אביו היה אחד מבין ארבעת העצורים בחשד להברחת סמים עשרות קילוגרמים של סמים מסוג קוקאין דרך נתב"ג.
לפי שעה, החשדות כנגד המעורבים בפרשה קשים כאשר מדובר באחת מפרשות הסמים הגדולות שידעה מדינת ישראל בשנים האחרונות. אבל כעת, כאשר עברה יממה מאז המעצר המתוקשר ששמה אותו באור מאוד לא מחמיא, הגיב הזמר לראשונה למעצר של אביו וניסה להעביר מסר של אופטימיות.

בפנייה נרגשת למעריציו, הזמר העלה סרטון טיק טוק שלו שכולל את מילות השיר הוויראלי, "Suspicious" והוסיף: "מבקש מכם להבין שאבא שלי חף מפשע עד שיוכח אחרת. עד אז שיהיה יום קסום ומלא עשייה לכולם". 
כזכור, המעצר הגיע לאחר חקירה סמויה שהתנהלה בחודשים האחרונים על ידי יאחב"ל, ביחד עם מכס ומע"מ חיפה ברשות המיסים. כאמור, במסגרת החקירה נתפסו עשרות ק"ג של סמים מסוג קוקאין. בית המשפט בראשון לציון, שהאריך את מעצרם של כל החמישה עד לתאריך 24.11.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה