שיווק ופרסום

בן זיני הגיע להשקה של יפתי קרזנר: "כלבה בשם קים"

ספר ילדים ראשון מסוגו בשם "כלבה בשם קים" יוצא לאור. הכנסות הספר, המספר על אימוץ כלבה ומותאם לגיל הרך, יוקדשו לעמותת SOS למען הטיפול בכלבים והחתולים הנמצאים בעמותה
מערכת ice | 
יפתח קרזנר (צילום דניאל סטרבו)
שיתוף פעולה של עמותת SOS ויפתח "יפתי" קרזנר מביא עם הוצאה לאור של ספר ייחודי מסוגו. הספר "כלבה בשם קים" בא לסייע ולהעצים לילדים את חשיבות חווית אימוץ חיות המחמד לבית המשפחה. זהו ספר הילדים הראשון מסוגו בארץ שנכתב על אימוץ בעל חיים ומותאם לגיל הרך.
מכל מכירת ספר תועבר תרומה לעמותה לטובת אימוץ חיות מחמד וטיפוחן. מדובר על תרומה המוערכת בעשרות אלפי שקלים לאחר שנמכרו כבר כעשרות ספרים באירוע הפנינג שנערך בשבת במרכז האימוץ של עמותת SOS חיות בהרצליה. בזכות התרומה SOS תוכל להעניק טיפול טוב יותר לכלבים והחתולים הנמצאים אצלם ולהעלות את המודעות לנושא בקרב משפחות רבות בישראלי.

הספר 'כלבה בשם קים' – שנכתב על יפתי ומאויר על ידי ליטל פאר מספר על זוג הורים שבחרו להקים משפחה, יוצאים לאמץ כלב חדש ובסוף בוחרים כלבה קטנה למשפחה – כלבה בשם קים. דרך הסיפור לומדים הילדים הצעירים על חשיבות אימוץ חיות מחמד, על האחריות בגידול חיה ועל המטלות הנדרשות לשם כך במהלך חיי היום יום המשפחתיים.
יפתי, 37, הוא מייסד ונשיא חברת ההיי-טק Kissterra (אשר גייסה מאות מיליוני שקלים ממנורה מבטחים ומבנק הפועלים), בעברו היה זמר ומנחה בערוץ הילדים וכתב והלחין שירים רבים וביניהם: מיליון כוכבים, הלילה יעבור ואצלו בגן. השקת הספר התקיימה באירוע חגיגי בחסות חברת Kissterra אתמול, שבת, במתחם האימוץ של עמותת SOS בהרצליה שכל הכנסותיו היוו תרומה לעמותת SOS חיות. אל האירוע הגיע גם כוכב הילדים בן זיני שהבטיח לעזור בהעלאת המודעות לנושא.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה