משפט

בן זיני חוטף אחרי מעצר אביו: זו העקיצה המשפילה

אושיית הרשת יבגני זרובינסקי ניצל את ההזדמנות כדי להתבדח על הפרסום כי אביו של הזמר נעצר בחשד לייבוא קוקאין וכתב: "מה יהיה עם הפייק ניוז? מהבוקר מדווחים שאביו של *זמר* נעצר בחשד להברחת קוקאין, ובסוף זה בכלל בן זיני"
מערכת ice | 
בן זיני (צילום שלומי כהן פלאש 90)
סיבה לבדיחה? יחידת להב 433 עצרה אתמול (שלישי) לחקירה חמישה חשודים בחשד לייבוא של עשרות ק"ג של סם הקוקאין מדרום אמריקה. בלשי היאחב"ל פשטו על בתיהם של החשודים, ובתום החיפושים הם הועברו לחקירה, כך פורסם ב"ערב טוב עם גיא פינס", כאשר גם נמסר כי אביו של בן זיני הוא בין החשודים.
אושיית הרשת יבגני זרובינסקי ניצל את ההזדמנות כדי להתבדח על הפרסום וכתב: "מה יהיה עם הפייק ניוז? מהבוקר מדווחים שאביו של *זמר* נעצר בחשד להברחת קוקאין, ובסוף זה בכלל בן זיני".
 
העיתונאי שילה פריד כתב: "בן זיני לא קשור בשום אופן לחקירת היבוא בקוקאין, יש 5 חשודים שבניהם אבא שלו, לא הוא עצמו. למרות זאת רשת 13 שמו תמונה שלו בדיווח שהעלו לפייסבוק, כך שיהיה מזוהה איתו ויביא לייקים. בעסה איתם".
עקיבא נוביק חיזק: "אין שום סיבה לשים תמונות של בן זיני בדיווחים על מעצר של (בין השאר) אבא שלו, זולת רכילות ואובססיית טראפיק מכוערת"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה