משפט

רצח מחריד ומסתורי: 4 סטודנטים נמצאו מתים, למשטרה אין חשודים

גופותיהם של ארבעה סטודנטים מאוניברסיטת איידהו בארצות הברית נמצאו לאחר בילוי משותף, למשטרה אין קצה חוט בנוגע לזהות הרוצח או הרוצחים
מערכת ice | 
זירת רצח-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
חשד לרצח מחריד בארה"ב: ארבעה סטודנטים מאוניברסיטת איידהו נמצאו מתים בשיכון מחוץ לקמפוס ביום ראשון. משטרת מוסקבה (מדינת איידהו) זיהתה את ארבעת ילדי הקולג' כאית'ן צ'אפין, בן 20, מדיסון מוגן, בת 21, זאנה קרנודל, בת 20 וקיילי גונקאלבס, בת 21. נראה כי הארבעה היו חברים בהתבסס על חשבונות מדיה חברתית, משם גם עולה כי צ'אפין וקרנודל היו במערכת יחסים.
הסיבות למוות שעולות מחקירת הרצח טרם פורסמו, מכיוון שפרטים סביב המקרה נותרו דלילים. "כרגע, אין אף אחד במעצר", נמסר מהמשטרה בהודעה לעיתונות. "משטרת מוסקבה לא מאמינה שיש סיכון קהילתי מתמשך, בהתבסס על מידע שנאסף במהלך החקירה המוקדמת". ראש עיריית מוסקבה, ארט בטג', אמר ביום שני ל"ניו יורק טיימס" כי אין סכנה לציבור הרחב, אך לא אמר כיצד נהרגו הקורבנות או אם החשוד נמצא חופשי.
"עם פשע בסדר גודל כזה, קשה מאוד לעבור אותו", אמר בטג' וציין שהשוטרים צריכים זמן כדי להבין מה קרה, לפי הטיימס. בטג' גם אמר, "ההערכה הכוללת היא שזהו פשע של תשוקה". חוקר מקרי המוות של מחוז לאטה, קאתי מאבוט, אמרה כי הנתיחה של הגופות תתבצע ביום רביעי, אך שללה כי מדובר ברצח-התאבדות. לדבריה, היא לא יכולה לחשוף יותר ללא אישור מהמשטרה. הרשויות ביקשו מכל מי שיש לו מידע לפנות אליהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה