משפט

חשד: מורה הוטרדה מינית על ידי אחד התלמידים מכיתתה

על פי תלונה חדשה שהוגשה לתחנת משטרה באזור השרון, תלמיד ביצע מעשה מגונה חמור במורתו אך טרם ברור אם יוכל לקבל כתב אישום עקב מחסור בעדים
מערכת ice | 
הטרדה מינית (צילום Istock)
אירוע חריג מדווח היום (ראשון) מאזור השרון, במסגרתו מורה בבית ספר באזור הגישה תלונה נגד אחד התלמידים שלה לאחר שלכאורה ביצע בה מעשה מגונה. לטענת המורה, התלמיד הלך ממולה במסדרון ושלח את ידו לאזור האינטימי שלה.
לאחר המקרה המורה ניגשה לתחנת המשטרה המקומית והגישה תלונה. בהתאם לכך התלמיד זומן לחקירה באזהרה והורחק מבית הספר לתקופה של מספר ימים. למרות שהחקירה טרם נגמרה, הוחלט כי התלמיד לא יישב שוב בכיתת המורה הנפגעת והותאמה לו מערכת מיוחדת. 
במהלך החקירה המשטרתית הנער הכחיש את הטענות נגדו ומסתמן כי לא היו עדים למקרה. בהתאם לכך לא ברור אם הפרקליטות תוכל להגיש בכלל כתב אישום נגד הנער. בעת זו לא התפרסמו פרטים נוספים בנוגע לפרשה, דוגמת גילו של הנער, העיר הספציפית בשרון וכו'. 
כזכור, פגיעה מינית אחרת, הפעם כלפי קטינות בפרשת הקטינות של אייל גולן נפתחה שוב לחקירה, לכאורה לאור הפנייה של גולן בעצמו. בשבוע הבא צפוי הזמר הפופולרי להתעמת עם חלק מהנפגעות, לאחר ששבוע שעבר הן התעמתו עם אחד ממכריו שגם מעורב בפרשה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה