משפט

המשטרה החרימה 1.1 מיליון צמחי מריחואנה: "התפיסה הגדולה אי פעם"

משטרת ספרד הודיעה כי בפשיטה ענקית שערכה על מספר רב של חוות ומרכזי ייצור של מריחואנה ברחבי המדינה, היא החרימה 32 טונה של מריחואנה ארוזה בשווי של 64 מיליון יורו (63.74 מיליון דולר), והכריזה כי מדוברת בכמות הגדולה ביותר שנתפסה אי פעם במדינה
מערכת ice |  1
קנאביס (צילום unsplash)
משטרת ספרד הודיעה אתמול (שבת) כי בפשיטה ענקית שערכה על מספר רב של חוות ומרכזי ייצור של מריחואנה ברחבי המדינה, היא החרימה 32 טונה של מריחואנה ארוזה בשווי של 64 מיליון יורו (63.74 מיליון דולר) והכריזה כי מדוברת בכמות הגדולה ביותר שנתפסה אי פעם במדינה. הפשיטה התנהלה במבצע מיוחד שערכה המשטרה בשם "גרנדס. במהלך המבצע, המשטרה עצרה גם 9 גברים ו-11 נשים בגילי 20-59.
בהצהרה של המשטרה נמסר כי "המשמר האזרחי תפס את הכמות הגדולה ביותר של מריחואנה ארוזה עד כה, המקבילה לסביבות 1.1 מיליון צמחים". על פי הודעת המשטרה, הכנופיה שנתפסה פעלה בשיטה בה היא ייבשה את צמחי המריחואנה, ארזה אותם ושלחה אותם לספרד, שוויץ, הולנד, גרמניה ובלגיה.
העסק נוהל על ידי חברות שונות שביצעו חלקים שונים בהליך, החל מקניית הזרעים ועד לגידול וייבוש הצמחים, אריזתם למשלוח והפצתם לשוק. חברי הכנופיה נעצרו בטולדו, ולנסיה, סיודאד ריאל ואסטוריאס כבר בחודש שעבר, אך פרטי המבצע נחשפו על ידי המשטרה רק אתמול.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מדהלה יעקב 11 רחובות
    יצחק 11/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדובר בתעשייה של ממש בה מרעילים את הצעירים לא רק בספרד אלא בכל היבשת ומחוצה לה טרנד הלגליזציה של הקנביס העולמי יביא בהכרח לגידול משמעותי לצריכת הסמים הכבדים בהדרגה ושומר נפשו ונפש ילדיו וצעיריו ירחק מהם-רעה חולה יש להשתמש בקנביס רק לחולים ולסובלים אשר הרופאים ממליצים על השימוש בו ובהשגחתם בלבד והחכם עיניו בראשו ולא בחשבונות הבנק של התאגידים הגדולים-בהצלחה
    סגור