משפט

25 שנות מאסר לרוצח היהודייה: "דקר אותה 50 פעמים"

גזרי דין הוגשו במסגרת משפט הרצח שהחריד את הקהילה היהודית בניו יורק. לפי גזר הדין, הנאשם והנרצחת קיימו מערכת יחסים אינטימית בסופה החליט לרצוח אותה 
מערכת ice | 
משטרת ניו יורק (צילום JAKE OFFENHARTZ)
דיוויד בונולה (44) הואשם אמש (שבת) ברצח היהודייה אורסוליה גאל שהתרחש בניו יורק באפריל האחרון. על בונולה נגזרו 25 שנות מאסר במסגרת עסקת טיעון עם הפרקליטות, במסגרתה הודה בעברת הריגה בדרגה ראשונה.
 
במהלך החקירה הודה הנאשם במעשים שיוחסו לו כבר בשלב החקירה הראשוני, וללא נוכחות סנגור. אחד החוקרים תיאר כי בונולה מסר את הודאתו בקור רוח מחריד ותוך כדי אכילה: "ההודאה הייתה מלאה ומפורטת מאוד. הוא ענה על כל השאלות ששאלנו אותו" אמרו החוקרים.
על פי החשד, בונולה וגאל ניהלו מערכת יחסים אינטימית במשך כשנתיים לפני הרצח וכשזו עלה על שרטון החליט בונולה לרצוח אותה. התובעת המחוזית תיארה בבית המשפט את השתלשלות האירועים בליל הרצח, שארע ב-16 באפריל מעט אחרי חצות. "בונולה והקורבן התווכחו לפני שהנאשם שיסף את גרונה ודקר אותה יותר מ-50 פעמים", ציינה הפרקליטה. "כמה שעות לאחר מכן, בסביבות השעה 04:15 לפנות בוקר, בונולה תועד חולף מול אחד הבתים באזור עם תיק נשיאה ששייך לאחד הילדים של הקורבן. התיק, שהכיל את גופתה של גאל, נמצא בשעה 08:00 בבוקר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה