משפט

לאחר מאבק של שנה: הסכסוך הפנימי של תנובה מגיע לסופו?

לפני כשנה פרץ סכסוך בשרשרת ההנהלה של חברת תנובה וכעת לאחר שנה מלאה בשערוריות מסתמן כי שני הצדדים הגיעו להסכם פשרה מחוץ לבית המשפט
מערכת ice |  2
תנובה (צילום פלאש 90/ יוסי זליגר)
לפני כשנה פורסם כי החל סכסוך ענק בין השולטים בחברת תנובה בעקבות חשד לניגוד עניינים של יו"ר תנובה, חיים גבריאלי. מאותה עת החלו שני הצדדים, ברייט פוד וקיבוצים, לנהל מאבק חריף כאשר צד אחד דורש את הדחת גבריאלי והשני מצדד בו. כעת, על פי דיווח חדש של 'כלכליסט' נדמה כי שני הצדדים הגיעו לפשרה.
כאמור, בשנה שעברה דרשו הקיבוצים (אשר שולטים ב-23% מהחברה) להדיח את גבריאלי ולאחר שברייט פוד הסינית (לה שליטה של 77%) סירבה, הקיבוצים פנו לבית המשפט. ברייט פוד מצדם דרשו דווקא להדיח את גיא רוזן, סגן יו"ר החברה. בבית המשפט שלח השופט את הצדדים לגישור שכעת מגיעה כנראה להכרעה.
על פי הפרטים החדשים שנחפשים, גבריאלי ימשיך לכהן בתור יו"ר, אך יירד מהתפקיד שכנראה עורר את החשד לבעיה והוא תפקיד של יו"ר ועדת הביקורת. כמו כן, גיא רוזן ימשיך גם הוא בתפקידו הנוכחי בתור סגן יו"ר. 
כזכור, לאחרונה החברה ביטלה את ההנפקה שלה לאחר שהקיבוצים התנגדו למהלך וגרשו למכור את החלק שלהם. כמו כן, החברה ספגה הפסדים קשים לאור הבעיות אליהן נקלעה חברת הבת "סנפרוסט" בעקבות פרשת המזיקים שנמצאו בתוך השקיות של המזון הקפוא.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תנובה בבעלות סין...
    סין 10/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש להחרים את תנובה לחלוטין.. הבעיה שגם שטראוס בבעלות סין .. אהה וגם עלית.. מכרו את המדינה לסיו
    סגור
  • 1.
    תנובה מנוהלת בידי חבורת רפי שכל (ל"ת)
    אא 10/2022/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור