משפט

השתין בבקבוק השתייה של העובדת - והדביק אותה במחלת מין

סיפור עם ריח רע: שרת בבניין משרדים רפואי ביוסטון נתפס במצלמה נסתרת משתין לבקבוק מים של עובדת, והיא נדבקה במחלת מין. ומסתבר שהיא לא הייתה הקורבן היחיד
מערכת ice | 
השרת החשוד (צילום צילום מסך)
את הסיפור הבא לא כדאי לקרוא בזמן הארוחה: שרת בבניין משרדים רפואיים ביוסטון נעצר בחשד שהשתין בבקבוק השתיה של עובדים, והדביק לפחות אחת מהם במחלת מין לכל החיים. השרת, לוסיו קטרינו דיאז, מואשם בתקיפה בנסיבות מחמירות בתקרית שנתפסה במצלמה נסתרת.
אתר khou.com דיווח כי מאז שנחשפה הפרשה המבחילה, לא פחות מ-11 עובדים נוספים חושדים שנפלו קורבן גם הם וביצעו בדיקות האם גם הם נדבקו במחלות מין.
האישה הראשונה שגילתה שנפלה קורבן למעשיו של דיאז, בת 54 ואם לשני ילדים, סיפרה כי החלה להביא בקבוקי מים מהבית, מאחר והמים במתקן השתיה שהוצב במשרד הדיפו ריח רע. כאשר לא סיימה לשתות את כל הבקבוק במהלך יום העבודה, השאירה אותם על שולחנה, כדי לשתות למחרת.

כעבור זמן מה הבחינה האישה כי גם בקבוק המים שלה החל להדיף ריח מוזר, אך היא לא הבינה מדוע. יום אחד, כאשר חברתה לעבודה הציעה להכין לה קפה, שאלה אותה אם תוכל להשתמש במים מהבקבוק שלה במקום מהמתקן שתיה, בגלל הריח מהמים שבו. ואז, כשחברתה לעבודה הביטה בבקבוק המים שלה - נדהמה לגלות שהוא נראה צהוב.
"הרגשתי גועל", אמרה הקורבן, שביקשה להישאר בעילום שם. "הרמתי את זה מול הפנים שלי, הרחתי את זה, וזה הריח כמו שתן".
האישה מיהרה לקחת את הבקבוק החשוד אל רופא שעבד עימה במשרד, והוא ערך בדיקת שתן למים. למרבה הזוועה, הוא אישר את חששותיה הגרועים ביותר של האישה שמדובר בשתן. הרופא הביע חשד שמדובר בשרת שביצע את המעשה.
כאשר האישה סיפרה לעמיתיה במשרד מה קרה – אמרה לה עובדת אחרת כי אותו דבר קרה גם לה. הקורבן מיהרה להציב מצלמה נסתרת במשרד, שתפסה על חם את השרת, לוסיו קטרינו דיאז, משפשף את איברי המין שלו בבקבוק המים שלה.
היא סיפקה למשטרה את הסרטון ושני בקבוקי מים למחרת. כאשר השוטרים התעמתו עם דיאז, הוא הודה וטען שעשה זאת מתוך "כוונת זדון" וכי מדובר ב"מחלה". למרבה הזוועה דיאז הודה בפני החוקרים שזו לא הפעם הראשונה שעשה זאת – וזה קרה גם בעבודה קודמת שבה עבד שמונה חודשים. הוא טען שאינו יכול לזכור כמה פעמים עשה זאת בעבר, ולא היה מודע לכך שיש לו מחלות מין.
תוצאות מעבדה אישרו כי הקורבן חלתה במחלת מין שלא הייתה לה בעבר, אותה מחלה ממנה סובל דיאז. "זה באמת פשוט מגעיל והלקוחה שלי תסבול מההשלכות של הפעולה של האיש הזה עד סוף חייה", אמרה פרקליטה של הקורבן, קים ספרלוק. ספרלוק מתכננת להגיש תביעה אזרחית גם נגד הנהלת הבניין, שלטענתה התעלמה מהחששות הראשוניים של הלקוחה שלה.
כעת ממתינים לראות האם יש קורבנות נוספים שיימצאו חיוביים למחלת המין. בינתיים דיאז הואשם בתקיפה בנסיבות מחמירות והוא מוחזק במעצר רשויות ההגירה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה