משפט

דרמה בגן הילדים: חשוד שפיזר רעל בנסיון לנקום באשתו

מצלמות האבטחה בגן צילמו את בעלה לשעבר של מנהלת גן ילדים במרכז מפזר חומר בעציצי הגן. הוא טוען שמדובר בריסוס לא מזיק, אך המשטרה חוקרת ומחכה לזיהוי החומר החשוד
מערכת ice | 
גן ילדים (צילום פלאש 90/ מיכאל גלעדי)
לפני מספר ימים, נ', מנהלת גן ילדים באזור המרכז, גילתה כי מצלמות הגן לא פועלות. טכנאי המצלמות שהזמינה טען – מישהו חיבל במצלמות בכוונת תחילה. כאשר הסתכלה על התיעוד מהמצלמות היא גילתה, להפתעתה, שמדובר בבעלה לשעבר. "פשוט לא ייאמן שלרמה כזאת של לסכן חיי אדם הוא הגיע, אמרה אמש (ראשון) בריאיון ל"מהדורה המרכזית" בחדשות 12.
בסרטון רואים כיצד הבעל לשעבר מסתובב בגן, באין מפריע, ושופך חומר נוזלי לתוך העציצים הפזורים בגן. כאשר זיהה כי ישנן מצלמות המתעדות את פעולותיו הוא החליט לשבור אותה בניסיון, לא מוצלח, להעלים ראיות. "זה בן אדם שאני פוחדת ממנו, אמרה נ'. "התרעתי לכל הגורמים האפשריים שהוא בן אדם מסוכן". עם גילוי הסרטון, פנתה מלווה בעורכת דינה להגיש תלונה במשטרה. הוא נעצר ושוחרר למעצר בית.

"אנחנו הודענו למשרד הבריאות לגבי הגן", אמרה עו"ד קרולין עידן, המייצגת את מנהלת הגן. "אנחנו יודעים שמז"פ היו בגן וכעת בודקים את החומרים, ואני מאמינה ומקווה שמשטרת ישראל תמצה את הדין עד תום אתו".  
בן הזוג מכחיש את ההאשמות כנגדו ועו"ד שוש חיון הציעה להמתין לקבלת תוצאות החומר שהוא ריסס – "מרשי שיתף פעולה ומסר שהגיע לגן בהיותו הבעלים החוקיים. הוא ביצע פעולות ריסוס לעציצים בחומר מאושר שאינו רעיל, ואין בכוחו להזיק או להוות כל סכנה".
כעת ניתן להמתין לחוות דעתם של מומחי המעדות של המשטרה ומשרד הבריאות כדי לדעת את סוג החומר שרוסס אשר יכריע כיצד התיק יתפתח כנגד הבעל לשעבר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה