משפט

דחתה קצבת גירושין בגובה מיליארדים מבעלה לשעבר, זו הסיבה

גרושתו של המיליארדר דחתה הצעת פשרה בשווי מיליארדים, מדוע עשתה זאת ואיך זה קשור לאתר רכילות?
מערכת ice | 
בית משפט (צילום unsplash)
מיליארדר ההשקעות וקרנות הגידור, ג'ון פולסון, התגרש מאשתו, ג'ני פולסון, לאחר יותר מ-20 שנות נישואין. אך אם הגירושין עצמם הם דבר עגום, התהליך שלהם הפך לעוד יותר עגום. באתר הרכילות פייג' סיקס דיווחו שג'ני דחתה "הצעת פשרה עצומה בשווי מיליארדים", ובמקום זאת מעדיפה ללכת לבית המשפט ולצאת משם עם סכום גדול יותר.
לשניים לא היה הסכם קדם נישואין, ועם שווי נקי של 5 מיליארד דולר, לג'ון יש רכוש רב, כולל אחוזות רחבות ידיים באספן וסאות'המפטון, ודירה יוקרתית של 28,000 רגל במנהטן. ג'ון אמר לאתר פייג' סיקס כי כוונתו הייתה שתהליך הגירושין יתנהל בצורה ידידותית יחסית, אך זה לא קרה. "ניסיתי להיפגש באופן אישי עם ג'ני ועורכי הדין שלה כדי לדון בפשרה בשמונה החודשים האחרונים. היא דחתה את כל ההצעות לבוררות או גישור".
אין נתון מדויק לגובהה של הצעת הפשרה שג'ני דחתה, אבל לפי עורך דינו של ג'ון, היא הייתה גבוהה משמעותית: "אנשים היו נדהמים מהנדיבות של הצעתו של מר פולסון, שהיתה נותנת לגברת פולסון הרבה יותר ממה שנדרש בחוק. תאוות הבצע שלה יצרה מכשול בלתי עביר ליישוב", אמר עורך דינו.

באשר לסיבה בגינה לא הושגה פשרה ידידותית, אולי זה קשור לעובדה שג'ני טוענת שגילתה על הגירושים שלה באתר הרכילות, וכוונתה ככל הנראה היא ששם גילתה ג'ני שבעלה ג'ון בן ה-66, עבר לגור עם אישה אחרת בת 33, משפיענית אינסטגרם בשם אלינה דה אלמיידה.
על פי הדיווחים, ג'ון משך את הגשת הגירושין המקורית שלו בשנה שעברה, רק כדי להגיש בקשה מחדש במחוז סאפולק, ניו יורק, לאחר שהצעות הפשרה שלו נדחו.
עורך הדין רוברט ס. כהן, המייצג את ג'ני בהליך, אומר כי "[ג'ון] הציע לה קצבה שהוא ישלוט בה", ולא הסדר ראוי, והוסיף "זו תופעה מוכרת ומקוממת שגברים שעשו הון בנישואין אינם נותנים לנשים שלהם קצבאות ראויות". נעקוב אחרי ההתפתחויות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה