משפט

אשת ראש עיר מהצפון סחטה איש עסקים? כך ביצעה זאת

אשתו של ראש עירייה בצפון נעצרה בחשד לסחיטה ואיומים, כאשר יחד עם חלק מהחשודים, שעיסוקם בתחום החקירות הפרטיות, איימו כל אחד על פי חלקו, על איש העסקים שאם לא יחדל מעיסוקו ומעורבותו בפוליטיקה המקומית, ישלחו למקורביו חומרים שיביכו אותו. בהמשך, אף מומש האיום
מערכת ice |  1
מעצר (צילום vecteezy)
היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433, עיכבה הבוקר (שני) לחקירה  לא פחות מארבעה חשודים, ביניהם אשתו של נבחר ציבור, בכיר בעירייה בצפון הארץ, בחשד למעורבות בביצוע עבירה של סחיטה באיומים כלפי איש עסקים, פעיל ציבור מוכר.
לאחר חקירה סמויה שהתנהלה ביאח"ה במהלך החודשים האחרונים, עברה הבוקר החקירה לשלב הגלוי. במהלך הפעילות הבוקר, עוכבו לחקירה אותם ארבעת חשודים תושבי אזור הצפון, בחשד לסחיטה באיומים של איש עסקים פעיל ציבור.
עפ"י החשד, חלק מהחשודים, שעיסוקם בתחום החקירות הפרטיות, איימו כל אחד על פי חלקו, על איש העסקים שאם לא יחדל מעיסוקו ומעורבותו בפוליטיקה המקומית, ישלחו למקורביו חומרים שיביכו אותו. בהמשך, אף מומש האיום. 
במהלך הפעילות הבוקר בוצעו חיפושים בבתי החשודים ובמשרדיהם ונתפסו מוצגים לצורכי חקירה. במסגרת החקירה נגבו עדויות וצפויים להיחקר מעורבים נוספים. החקירה מנוהלת ע"י משטרת ישראל ובליווי המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה.
יחידת לה"ב 433 צפויה להביא את אשת ראש העיר במהלך אחר הצהריים בפני בית משפט השלום בחיפה כדי לבקש את הארכת מעצרה לטובת המשך החקירה בעניינה ולטובת סיכום הממצאים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה לא מפרסמים את השמות כדי שהציבור ידע להיזהר מפניהם? (ל"ת)
    יורם 10/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור