משפט

חיסול ידוע מראש? מודעות האבל שקדמו לרצח בני שלמה

מודעות האבל שנשאו את שמו של הבכיר בעולם התחתון פורסמו במהלך חודש אוגוסט ברשתות החברתיות, כאשר הדבר היה מסר מאת היריבים של שלמה. במודעה נכתב: "ברוך דיין האמת. בצער רב וביגון קודר, אנו מודיעים על פטירתו של בני שלמה. ההלוויה תתקיים מחר בבית העלמין חלץ"
מערכת ice | 
ניסיון חיסול (צילום pixabay)
רק לפני כמה חודשים, פורסמו מודעות אבל של איש העולם התחתון בני שלמה על ידי היריבים שלו, ששלחו לו מסר מאיים במיוחד והיום (שני) האיום הפך לביצוע ושלמה נרצח על ידי שני מתנקשים בתחנת הדלק בכניסה לאזור.
כאמור, מודעות האבל פורסמו במהלך חודש אוגוסט ברשתות החברתיות, כאשר הדבר היה מסר מאת היריבים של שלמה. במודעה נכתב: "ברוך דיין האמת. בצער רב וביגון קודר, אנו מודיעים על פטירתו של בני שלמה. ההלוויה תתקיים מחר בבית העלמין חלץ".
 
מוקדם יותר היום, בסביבות השעה 14:00, שני מחסלים הגיעו לדרך השבעה בחולון, במסגרת ניסיון חיסול של אחד מבכירי העולם התחתון בישראל, כאשר ירדו מהאופנוע עימו הגיעו וביצעו ירי לעבר שני גברים ששהו בתחנת דלק ונמלטו 
עוד נמסר מטעם המשטרה על המקרה: "שני פצועים בדרגות אנוש וקשה, שזהותם טרם ידועה, פונו מהזירה לבית חולים וולפסון. במקביל, מבית החולים וולפסון נמסר: ״פצוע אחד הגיע במצב אנוש ולצערנו נפטר. הפצוע השני כעת יורד לחדר ניתוח. נלחמים על חייו״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה