משפט

בת 8 נפצעה בטיול מאורגן לאיטליה: "החברה הפקירה אותנו"

אמה של הילדה זועמת: "קשה לתאר מה עבר עלי ועל שני ילדי בני 8 ו-10 באירוע הקשה של הפציעה של בתי באיטליה, תוך התעלמות מוחלטת מצד החברה שגובלת באטימות לב מוחלטת"
מערכת ice | 
מילאנו איטליה (צילום סקיי ניוז)
אורטל צור, שהזמינה עבורה ועבור 2 ילדיה הקטינים טיול מאורגן לאיטליה מחברת "סולו איטליה", מציינת כי החברה התרשלה באופן חמור ופעלה באטימות מוחלטת לאור העובדה שבתה הקטינה בת ה-8 נפצעה קשה במתחם בריכה של המלון בו שהו חברי הקבוצה המאורגנת של "סולו איטליה" ומרגע פציעתה הקשה של בתה מצאו עצמם בני משפחת צור נטושים במדינה זרה ולמרות ההודעה לחברה על הפציעה והפינוי לבית החולים, לא הייתה כל התייחסות מצד החברה או נציגיה ובני משפחתה חוו טראומה קשה ועוגמת נפש קיצונית ותחושת נטישה כוללת.
"החברה הפקירה ונטשה את הטיפול בבתי, הפצועה קשה והסבה טראומה קשה ועוגמת נפש קיצונית ולא דאגה לכל ליווי או סיוע. חמור מזאת, המדריכה של הקבוצה נעלמה מבלי לקחת כל אחריות על האירוע ,לרבות טיפול בבנה הקטין בן ה-10 שנשאר לבד במלון ללא כל ליווי. במהלך כל השהיה של בתה בבית החולים, היא נאלצה להתכתב עם בעלי החברה שכל מה שעשה זה היה לייעץ ולנזוף בה על תגובתה ביחס למתרחש", מסרה צור.
באמצעות משרד עו"ד אורן יצחק, פנתה הגב' צור לחברת "סולו איטליה" בדרישה להשיב את התשלום בסה"כ 13,000 ₪ עבור ההשתתפות בטיול ולפצות את המשפחה בשל עוגמת הנפש הקשה והפוסט טראומה בפיצוי של 50,000 ₪.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה