משפט

ישראלים פיתו גברים למפגש מיני עם צעירה - ושדדו אותם

3 תושבי אשקלון בשנות ה-20 לחייהם נעצרו בזמן שניסו להימלט לאחר שפעלו לפתות גברים למפגשים מיניים עם צעירה כבת 20, וניצלו זאת כדי לשדוד אותם
מערכת ice | 
ניידת משטרה USA (צילום משטרת ישראל, פייסבוק)
3 תושבי אשקלון בשנות ה-20 לחייהם נעצרו לאחר שפעלו לפתות גברים למפגשים מיניים עם צעירה כבת 20, וניצלו זאת כדי לשדוד אותם, כך חשפה היום (חמישי) המשטרה. מחקירת המשטרה עולה כי החשודים שכרו עבור הצעירה דירה בעיר, והזמינו בעזרתה גברים לקיום מפגש מיני דרך פרופיל מזויף ברשתות החברתיות. כשהקורבנות הגיעו לדירה, החשודים התנפלו עליהם, איימו עליהם - וגנבו מהם את כל רכושם. 
החקירה מתנהלת מזה כחודש באופן סמוי, והיום כאמור היא נחשפה על ידי המשטרה. על פי החשד, במהלך מזימתם, גנבו מהקורבנות מכשירים ניידים, פרטי זהות וכרטיסי אשראי - וכך לפי המשטרה יצאו ל"מסע קניות נרחב". החשודים השתמשו בזהות הקורבנות, וגיהצו סכומים של עשרות אלפי שקלים, בהם קנו מכשירים ניידים ואף ניסו לקנות גם רכב בשמו של אחד הקורבנות.
חוקרי תחנת המשטרה בעיר אשקלון הצליחו להתחקות אחר זהותה של הצעירה ושל שלושת החשודים הנוספים. אתמול כלל החשודים, בהם גם הצעירה, נעצרו על ידי המשטרה לאחר שניסו להימלט למרכז הארץ. הם נחקרו בחשד לעבירות של שוד, סחיטה באיומים ושימוש בכרטיסי חיוב. לבקשת המשטרה, בית המשפט השלום באשקלון צפוי לדון היום בהארכת מעצרם.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה