משפט

בן 15 נפגע קשה מרכב. הדורס: בן 18 ללא רישיון

בן 18 מתל-אביב נהג ללא רישיון ופגע בנער בן 15 שחצה את הכביש הלילה בדרום העיר. הנער פונה לבית החולים במצב קשה עם חבלת ראש

מערכת ice | 
ניידת מד"א (צילום באדיבות מד"א)
מכת תאונות הדרכים נמשכת: נער בן 15 נפצע באורח קשה הלילה (בין שבת לראשון) לאחר שנפגע מרכב בעת שחצה את הכביש ברחוב מנחם ארבר בדרום תל אביב. הנהג הדורס – ללא רישיון.
סמוך לשעה 04:00 לפנות בוקר התקבל דיווח על התאונה במוקד מד"א במרחב דן. חובשים ופראמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום העניקו לנער טיפול רפואי, ופינו אותו במצב קשה לבית החולים איכילוב בעיר, כשהוא סובל מחבלת ראש.
חובש מד"א שי בכר סיפר: "ראינו על שפת המדרכה נער מעורפל הכרה עם חבלת ראש. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים, ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשמצבו קשה".

מחקירת בוחני התנועה של המשטרה התברר כי הנהג הדורס, תושב תל-אביב בן 18, נהג ללא רישיון נהיגה מתאים וכי הינו פסול לנהיגה. לפי הודעת המשטרה, הנהג נעצר להמשך חקירה והיום (ראשון) יוחלט אם לבקש את הארכת מעצרו בבית המשפט.
בתאונת דרכים נוספת שארעה הלילה, נהרג רוכב אופנוע כבן 25 במחלף גנות. הרוכב החליק ככל הנראה בסיבוב היציאה מכביש 4 לכביש 1, סמוך למחלף גנות לכיוון מזרח. צוותי מד"א שהוזעקו למקום העניקו לו טיפול רפואי, אך נאלצו לקבוע את מותו.
על פי נתוני הלמ"ס, בחודשים ינואר-אוגוסט 2022, נהרגו 235 בני אדם בתאונות דרכים, ירידה של 1.3% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה