קריירה ולימודים

מחריד: תלמיד כיתה א' מלוד עבר התעללות קשה בבי"ס

משטרת ישראל פתחה בימים האחרונים בחקירת אירוע מזעזע במיוחד, בו על פי החשד תלמידים בבית ספר בלוד קשרו בכבל לתורן בבית הספר תלמיד בכיתה א' למשך מספר שעות. הוא חולץ על ידי סייעות שעברו במקום ופונה לבית החולים במצב קל
מערכת ice |  1
ניידת משטרה (צילום shutterstock)
משטרת ישראל פתחה בימים האחרונים בחקירת אירוע מזעזע במיוחד, בו על פי החשד תלמידים בבית ספר בלוד קשרו בכבל לתורן בבית הספר תלמיד בכיתה א' למשך מספר שעות. כך פורסם אמש (חמישי) ב-N12.
במזל גדול, שתי סייעות שעבדו בבית הספר הזעיקו עזרה אחרי שראו את אותו התלמיד המסכן והוא חולץ בשלום. לאחר האירוע פונה התלמיד לבית החולים כשהוא סובל מחבלות במצב קל, ואמש הוא כבר שוחרר לביתו.
עיריית לוד הגיבה על אירוע האלימות החריג, ומסרה: "עיריית לוד מתייחסת בכובד ראש לאירוע. על אף שמדובר במעשה שובבות של ילדים שאירע לאחר יום הלימודים בהפסקה במסגרת הצהרון, ושתחילתו כמעשה קונדס שהסתבך, העירייה תטפל בנושא בשורה של אמצעים חינוכיים ומניעתיים כדי למנוע הישנות מקרים דומים".
"בטיחות התלמידים בעת ההפסקות במוסדות החינוך בלוד נשמרת באמצעות בקרה של צוות בית הספר שבמקרה הנוכחי, הגיב במהירות, הזעיק אמבולנס והילד פונה לבית החולים. מצבו של התלמיד טוב והוא שוחרר היום לביתו", הוסיפו בעירייה, שם הגיעו לאותו בית הספר כדי להעניק תעודות הוקרה לסייעות על "פעילותן הנחושה והמהירה".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שובבות?
    מה זה 11/2022/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תגובה הזויה של העירייה ומערכת החינוך בה. לעזור להורי הילד כדי שהמקרה לא ייצרב כטראומה נוראית וחוסר אונים
    סגור