משפט

עוקץ היהלומים והתכשיטים ברשת נחשף: כך הלקוחות משלמים ביוקר

פרסומים של 'VORETTA' הישראלית מסקרנים את הקונים, כאשר המחירים בו מפתים ונמוכים במאות שקלים מהממוצע בשוק, אבל בעוד שבעלי האתר טוענים כי התכשיטים מיוצרים מיהלומי מעבדה אמיתיים, לקוחות שמו לב שאותם התכשיטים נמצאות גם בעלי אקספרס במחירים זולים משמעותית

מערכת ice |  2
יהלום 100 קראט ביטקוין (צילום צילום מסך coindesk)
אם לאחרונה נתקלתם בפרסום שמבטיח להם תכשיטים ויהלומים במחירים זולים במיוחד, כדאי שתיזהרו. בתכנית הכל כלול של רשת 13 הזהירו את חובבי התכשיטים וביקשו מהם לשים לב לפרסומים של 'VORETTA' הישראלית.
המחירים בו מפתים ונמוכים במאות שקלים מהממוצע בשוק והאתר מפתה לשימוש, אבל בעוד שבעלי האתר טוענים כי התכשיטים מיוצרים מיהלומי מעבדה אמיתיים, לקוחות שמו לב שאותם התכשיטים נמצאות גם בעלי אקספרס במחירים זולים משמעותית.

לקוחה טענה שרכשה טבעת באלפי שקלים ולאחר מכן הבחינה כי אותה הטבעת נמכרת בעלי אקספרס במחיר של 150 שקל בלבד: "התכשיטים מגיעים מדוד עלי, ציפוי הזהב הוא בדיחה, אל תגידו לי זה לא יקרה כי גם אני נפלתי".
לקוחה אחרת סיפרה: "התעניינתי בתכשיטים האלה, זה נראה לי קוסם ודי זול, אבל ברגע האחרון הבנתי שיכול להיות שמדובר בהונאה, פשוט לא קניתי מהם. העלתי את התמונה לעלי אקספרס וראיתי את אותה תמונה אותה טבעת".
באתר לא מסרו את תגובתם לתכנית חיסכון והמומחים ביקשו להזהר מעסקאות שכאלו באתרים שפחות מוכרים לצרכנים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ברור שזה עוקץ
    יניב אבסרה 12/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבסרה נוכל גנב
    סגור
  • 1.
    כתבה שקרית
    מרקו 11/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתם שקרנים, זה לא מעניין אם נמכר באלי אקספרס. קניתי אצלכם, סחורה מעולה, שירות מעולה מה אכפת לי, כל המוצרים בארץ יש באלי אקספרס זה לא אומר שהסחורה פגומה. זה לא עוקץ. אתם עוקץ
    סגור