משפט

"שרה רוצה את בראד פיט": העדות המפתיעה נגד נתניהו

במסגרת עדות שמסרה הדס קליין, היא ציינה בפני בית המשפט כי לשרה נתניהו, אשת ראש הממשלה דאז, היו דרישות ברורות לארנון מילצ'ן בנוגע למוזמנים ולאורחים אותם הוא הביא ארצה 
מערכת ice |  1
הדס קליין (צילום פלאש 90)
עדותה העוזרת האישית של ארנון מילצ'ן וג'יימס פאקר הדס קליין במסגרת תיקי נתניהו ממשיכה. במסגרת עדות שנתנה הבוקר (שלישי) בבית המשפט המחוזי בירושלים, חזרה קליין על דרישותיהם של בני הזוג נתניהו למתנות בשווי רב, ועל האופן שבו דרישות אלו סופקו. במהלך הדיון, אמרה קליין: "ארנון אמר לי ששרה רוצה כוכבים, היא לא סולחת על זה שג'ודי ניר מוזס פגשה את בראד פיט".
מנגד עו"ד עמית חדד, המייצג את נתניהו דחה את הנאמר וטען פתח הדיון כי יש חפיפה בין השהות של מילצ'ן בארץ לבין קניית השמפניות, זאת בניגוד לדברי קליין שהם קנו רק עבור שרה נתניהו גם כשהוא היה בחו"ל. בנוסף לכך קליין התנגדה לבקשתו של עו"ד חדד להציג את הוצאותיו של מילצ'ן בטענה כי המסמכים מכילים פרטים אישיים שאינם קשורים לחקירה.
 
כזכור במסגרת יום העדות הקודם ציינה קליין כי מילצ'ן מימן ארוחות של השף חיים כהן עבור הזוג נתניהו. טענה אותה דחה השף המפורסם מכל וכל. "ארנון מילצ׳ן מייד קם מהשולחן לקח אותי הצידה ולחש לי: אני משלם את הארוחה שלהם, אני סרבתי מייד בתוקף, היה זה יום שלישי בשבוע ארבעה ימים אחרי הארוחה בבית מילצ׳ן הגענו לבלפור ובישלנו למשפחה ולנשיא כמתוכנן" כתב כהן בחשבון הפייסבוק שלו. וסיים " בלפור הזמין ובלפור שילם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לאן היגענו די מדינה של אין סוף קשקשת ושטויות
    מוטי 09/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה יאמרו עלינו הגויים די לפלצנות הזאת מבזבזים כספי מדינה במיליונים על מישפט ללא מוצא ורכילויות של עשירים ומה עשו בכספם והיתנגחויות ושינאה למה השופטים לא עוצרים את הסגה הזאת הבושה והביזיון הזה בושה וחרפה העם סובל מיוקר המיחיה ואלא מבזבזים את כספי המיסים אני דורש בחזדה את כל המיסים שבוזבזו עי הפרקליטות על השטויות האלא
    סגור